Goede service en netjes geholpen zowel de eerste keer als de laatste keer al werd de auto niet meer te repareren en goede afwikkeling. Top bedrijf als alle bedrijven zo zijn als ASN dan werd de... Goede service en netjes geholpen zowel de eerste keer als de laatste keer al werd de auto niet meer te repareren en goede afwikkeling. Top bedrijf als alle bedrijven zo zijn als ASN dan werd de wereld een stuk beter

Onze bedrijfswagen is door ASN autoschade Zijdepark Bergambacht vakkundig en netjes gerepareerd zoals van te voren afgesproken is, Ook kreeg ik netjes een leen bus mee zodat wij ons werk kunnen... Onze bedrijfswagen is door ASN autoschade Zijdepark Bergambacht vakkundig en netjes gerepareerd zoals van te voren afgesproken is, Ook kreeg ik netjes een leen bus mee zodat wij ons werk kunnen blijven doen. Ik raad iedereen dit bedrijf aan!

Super snelle en hele nette service en het spuitwerk is prachtig.
echt een aanrader als je je auto ergens moet laten spuiten

Ben hier zeer goed en heel snel geholpen. Afspraken zijn nagekomen en het personeel dacht goed mee en is erg vriendelijk! Zou ASN zeker aanbevelen.

Vakkundig personeel. Vriendelijk, je voelt je welkom. Wordt netjes te woord gestaan. Goed geholpen.

Er wordt geen woord onnodig vuil gemaakt. gewoon netjes repareren, halen en brengen en nette leenauto ter beschikking

Goed contact, vriendelijke en hulpvaardige medewerkers, dit al jaren lang, keer op keer.
Resultaten zijn ook uitstekend.

Snelle en goede service. Goed meegedacht met mogelijke oplossingen.

Zeer goed.
Ondanks een flinke schade(vervangen zijkant en achterstijl) is dit zeer snel opgelost. Dit was nodig ivm de werkzaamheden, waarbij we de bus nodig hadden.
Ook verder geen...
Zeer goed.
Ook verder geen omkijken gehad naar het afwikkelen met de verzekering, aangezien ze dit voor ons uit handen hebben genomen.

Snel en correct gerepareerd.