Erg behulpzaam, komen afspraken na, snelle en nette service

Perfect bedrijf met verstand van zaken

Top geregeld. Op tijd brengen, korte lijnen en op afgesproken tijd weer ophalen!

Goed en snel geholpen

ASN Zijdepark is een uiterst vakkundig en behulpzaam bedrijf. Ik ben geholpen met een prima 1e oplossing tot de auto gerepareerd kon worden. ik werd geduldig, begripvol en met goed advies geholpen... ASN Zijdepark is een uiterst vakkundig en behulpzaam bedrijf. Ik ben geholpen met een prima 1e oplossing tot de auto gerepareerd kon worden. ik werd geduldig, begripvol en met goed advies geholpen en de afspraken zijn keurig uitgevoerd.
Ik zal dit bedrijf vaak aan anderen aanbevelen.

ASN handelt professioneel naar haar klanten. In goed overleg is er gekeken naar wat nodig is om aan onderdelen te bestellen om de schade te verhelpen.
De verzekeraar was wat later in het...
De verzekeraar was wat later in het toesturen van formulieren. Maar na wat telefoontjes van ASN was dit gauw geregeld. Er werd netjes een leenauto ter beschikking gesteld.
Mijn auto kreeg ik weer schoon gezogen opgeleverd na schade herstel. Bedankt voor de service.

Voor schade herstel moet je bij zijdepark zijn altijd perfect en snel heel erg tevreden bedankt weer

Perfecte snelle service en goede kwaliteit. Vervangend vervoer goed geregeld.

Snelle, plezierige en vakkundige service!

Snelle en plezierige service. Alles binnen besproken tijd uitgevoerd en resultaat van de schade herstel was fantastisch. Auto is als nieuw!