ASN Autoschade is een klantvriendelijk bedrijf. Persoonlijke aandacht, er wordt meegedacht en er is ruimte voor maatwerk. Zoals zovelen kan ook ik mijn bus eigenlijk niet missen, daarin wordt... ASN Autoschade is een klantvriendelijk bedrijf. Persoonlijke aandacht, er wordt meegedacht en er is ruimte voor maatwerk. Zoals zovelen kan ook ik mijn bus eigenlijk niet missen, daarin wordt meegedacht en zijn ze flexibel zodat ik mijn auto zo kort mogelijk kwijt was. Top bedrijf!

Heel vriendelijk en behulpzaam.

Goede service, zeer vriendelijke mensen en ze leveren super goed werk. Als ik nog een keer schade heb( hoop het niet) ga ik zeker weer naar jullie.

Netjes geholpen ervaren personeel zeer tevreden

Vriendelijk, klantgericht en terzakekundig.

Wat een fijn bedrijf!!
Ik ben heel prettig geholpen en toen ik mijn auto kwam halen, stond hij gewoon te glimmen. Hij was gewassen en zelfs van binnen schoon gemaakt.

De schade...
Wat een fijn bedrijf!!

De schade was super netjes gemaakt, niks meer van te zien.

Ik kom er in geval van schade graag weer terug.

Uiterst vriendelijke ontvangst in ruime, nette en verzorgde werkomgeving.Veel ruimte en tijd voor vragen en antwoorden. Met foto’s toegelicht werd het totale herstelproces van de auto aan mij... Uiterst vriendelijke ontvangst in ruime, nette en verzorgde werkomgeving.Veel ruimte en tijd voor vragen en antwoorden. Met foto’s toegelicht werd het totale herstelproces van de auto aan mij uitgelegd. Over het resultaat ben ik dan ook zeer tevreden: als nieuw!

Zeer goede service en hoge kwaliteit van het werken!
Eigenaar neemt de tijd om uitleg te geven en is zéér begaan met de service en de geleverde kwaliteit.
Hier kom ik...
Zeer goede service en hoge kwaliteit van het werken!
Hier kom ik zeker terug!

Super bedrijf en personeel deskundig

Het is fijn om na een vervelend ongeval met schade bij ASN Bergambacht te komen, het terrein en zelfs alle schade auto's zien er opgeruimd en netjes uit. Bij het inleveren van de sleutel gekeken... Het is fijn om na een vervelend ongeval met schade bij ASN Bergambacht te komen, het terrein en zelfs alle schade auto's zien er opgeruimd en netjes uit. Bij het inleveren van de sleutel gekeken naar de schade en gerustgesteld dat het weer tiptop zal worden.
Je laat hier met een gerust hart je auto achter.
Bij het ophalen was de auto prachtig, na een dag hebben ze op mijn verzoek de bumpernaad nog iets bijgesteld (voelde me beetje een zeurpiet, maar het werd enthiousiast opgelost terwijl ik een bakje koffie kreeg) TOP!