Johan

SCHOON! dat is vooral de eerste indruk. Zelfs de schadeauto's op het terrein zien er netjes uit. geen losliggende rommel. Bij het ophalen van de auto was deze van binnen en van buiten keurig schoon... SCHOON! dat is vooral de eerste indruk. Zelfs de schadeauto's op het terrein zien er netjes uit. geen losliggende rommel. Bij het ophalen van de auto was deze van binnen en van buiten keurig schoon en vakkundig gerepareerd. Vriendelijke ontvangst en top service. bedankt, Groet, Karl Zwart ;)

Ik ben zeer tevreden en keurig te woord gestaan..en de auto ziet er prachtig uit...dus perfect..

Zeer tevreden. Goed geholpen.
Hele goede service.

De medewerksters zijn denken pro actief mee met het brengen en terugbrengen van de auto. Goede en fijne communicatie .

Prettig contact, geïnteresseerde vragen, afhandeling was prima, fijne vervangende Golf

Contact prima, klantvriendelijk en komt alle afspraken na.

Netjes geregeld, keurige ontvangst en houden zich fijn aan de afspraak.

Geweldig bedrijf ! Vriendelijke ontvangst, schade zeer vakkundig gerepareerd.

ASN Autoschade Zijdepark Bergambacht heeft mij erg prettig geholpen. Communicatie verliep soepel, erg klantvriendelijk, prima vervangend vervoer en mijn auto snel en vakkundig gerepareerd. Nogmaals... ASN Autoschade Zijdepark Bergambacht heeft mij erg prettig geholpen. Communicatie verliep soepel, erg klantvriendelijk, prima vervangend vervoer en mijn auto snel en vakkundig gerepareerd. Nogmaals dank voor de goede zorgen!

Het contact is prima bij de medewerkers kan je zijn dat door jarenlange ervaring zij enorm vak bekwaam zijn. in goed overleg worden de afspraken heel goed nagekomen een prima bedrijf om de schade... Het contact is prima bij de medewerkers kan je zijn dat door jarenlange ervaring zij enorm vak bekwaam zijn. in goed overleg worden de afspraken heel goed nagekomen een prima bedrijf om de schade aan je auto te laten herstellen.