Top bedrijf ,
Ze hebben ons bedrijfslogo super netjes opgeknapt (was een plaat met sticker, hebben ze keurig gespoten), voor een nette prijs.
Komen de afspraken keurig na.

Heel erg vriendelijk geholpen! Goede uitleg, goed overleg over de afspraak en keurig op tijd weer een hele auto, gestofzuigd en wel voor mijn deur.

Zij werken goed en snel en komen de afspraken na. De service is uitstekend, kleine krasjes worden gewoon weggepoetst. Indien nodig wordt je gehaald en teruggebracht,

Een fijn bedrijf waar je goede afspraken mee kan maken en zijn goed klant gericht en luisteren ook naar je vragen en zorgen voor een goede afhandeling van de schade.

Heel goed contact en hulpvaardig van begin tot eind. prima service en heel goed werk.
altijd goed bereikbaar en vriendelijk.

Een prima algemene ervaring. Prettige communicatie. Foto’ s herstelproces kunnen bekijken en een korte rondleiding in het bedrijf gekregen. Eindresultaat schadeherstel: boven verwachting.

Prima geregeld volgens afspraak.

Zeer plezierig en vakkundig. En snel!

Prima. Ik ben netjes en goed geholpen aan de balie , en de schade is keurig opgelost.

Keurig bedrijf, receptie prima, schoon, goede uitstraling.
Resultaat van de reparatie was erg goed, auto was van binnen en buiten schoongemaakt