Erg professioneel, kennis van zaken, kwaliteit en een snelle en goede services! We worden hier altijd fijn en goed geholpen.

Goede en snelle schade afhandeling. Erg vriendelijke medewerkers, zeer net bedrijf. Straalt kwaliteit uit en biedt dat ook!

Super goed geholpen, klant vriendelijk ten top, auto is thuis opgehaald en weer volledig hersteld terug gebracht, goede service, een absolute aanrader, bedankt.

Een voorbeeld voor Nederland zoals een bedrijf moet werken.

Ik had een afspraak gemaakt voor het herstellen van schade aan mijn auto
ik ben uiterst content,.
Ik had een afspraak gemaakt voor het herstellen van schade aan mijn auto
ik ben uiterst content,.
zij staan open voor oplossingen, denken met je mee, zijn eerlijk en repareren de auto fantaschtisch

Mijn auto zag er weer uit als nieuw, er werd mij een leen auto aangeboden,
tevens was er het aanbod om mijn auto thuis neer te zetten wanneer deze klaar was.
Super service gericht !

Eerlijk en goed advies en bereid om met de klant mee te denken

Via leasemaatschappij doorgestuurd naar dit bedrijf naar aanleiding van schade op de bumper en een gescheurde voorruit. Ik ben hartelijk ontvangen. Eerste indruk was gelijk goed. Wat een mooi en... Via leasemaatschappij doorgestuurd naar dit bedrijf naar aanleiding van schade op de bumper en een gescheurde voorruit. Ik ben hartelijk ontvangen. Eerste indruk was gelijk goed. Wat een mooi en verzorgd bedrijf. Je voelt gelijk dat je auto in vertrouwde handen is. Afspraak was snel gemaakt en vervangend vervoer was top. Ik rij automaat en kreeg ook een automaat als vervangend vervoer. Top!
Bij ophaling na reparatie van mijn auto stond hij netjes gewassen weer te glimmen. De schade was weer onzichtbaar alsof er nooit iets gebeurd is. Ik raad dit bedrijf dus van harte aan.

Mijn ervaring met ASN Autoschade Zijdepark Bergambacht is weliswaar uitstekend! Helaas door een onbekend motorvoertuig parkeerschade opgelopen aan mijn auto en hiervoor via mijn verzekering contact... Mijn ervaring met ASN Autoschade Zijdepark Bergambacht is weliswaar uitstekend! Helaas door een onbekend motorvoertuig parkeerschade opgelopen aan mijn auto en hiervoor via mijn verzekering contact opgenomen met ASN Autoschade Zijdepark Bergambacht. Karel heeft mij van A tot Z geholpen met het herstellen van de schade waarvoor dank! Gezien het eindresultaat kan worden geconcludeerd dat er een knap staaltje vakwerk is geleverd. Ik kan ASN Autoschade Zijdepark Bergambacht dan ook aan iedereen aanbevelen!

Onze auto hebben we naar Zijdepark gebracht, omdat hij getroffen was door een hagelbui; de auto zag eruit als een poffertjespan. Vanaf het eerste prettige contact tot aan de aflevering is de auto... Onze auto hebben we naar Zijdepark gebracht, omdat hij getroffen was door een hagelbui; de auto zag eruit als een poffertjespan. Vanaf het eerste prettige contact tot aan de aflevering is de auto met zorg & extra aandacht voor details weer "als nieuw" teruggekomen. Alle behandelingen waren vooraf besproken en toegelicht.
We danken het hele team voor de hoogstaande kwaliteit van oplevering. Chapeau!

Mooi bedrijf met perfecte uitstraling. Goede ontvangst en de afspraken zijn keurig nagekomen, zowel het herstel van de schade was perfect als de duur van het herstel, dit klopte op de minuut. Mooi bedrijf met perfecte uitstraling. Goede ontvangst en de afspraken zijn keurig nagekomen, zowel het herstel van de schade was perfect als de duur van het herstel, dit klopte op de minuut.
Bij het ophalen van de auto constateerde ik dat de auto netjes was gewassen en ook de wieldoppen zagen er als nieuw uit.