Contact met het schadebedrijf was goed. Schade werd geconstateerd en alles is door de heer Spek geregeld om tot een goede afhandeling te komen. Afspraak voor reparatie en ruilauto werd direct... Contact met het schadebedrijf was goed. Schade werd geconstateerd en alles is door de heer Spek geregeld om tot een goede afhandeling te komen. Afspraak voor reparatie en ruilauto werd direct ingepland en auto is tot volle tevredenheid gerepareerd.

Prima geregeld, afspraken nagekomen, adminitratieve romslop uit handen genomen.

Hoewel de aanleiding, dit keer door een schaderijding, niet altijd leuk is, is het een ‘feest’ om bij Autoschade Zijdepark te komen. De inleving en interesse voor jou als klant. Hoewel de aanleiding, dit keer door een schaderijding, niet altijd leuk is, is het een ‘feest’ om bij Autoschade Zijdepark te komen. De inleving en interesse voor jou als klant.
De schade wordt doelgericht behandeld : vakkundig gerepareerd, afspraken qua prijs en reparatieduur worden perfect nagekomen. Dat past bij mij, ze zorgen ervoor dat je zo snel mogelijk weer op reis kunt na een incident. Autoschade Zijdepark geeft het vertrouwen dat het goed geregeld is!

Wij zijn uitermate tevreden met dit bedrijf. Ontvangst en contacten verliepen prettig. Zeer klant vriendelijk. Alles is volgens afspraak correct verlopen. De schadeherstel aan onze auto is perfect... Wij zijn uitermate tevreden met dit bedrijf. Ontvangst en contacten verliepen prettig. Zeer klant vriendelijk. Alles is volgens afspraak correct verlopen. De schadeherstel aan onze auto is perfect uitgevoerd.

Correct, vakkundig, snel en klantgericht. Vanaf het moment van afspraak maken tot het terug krijgen van de auto was het contact en de communicatie erg prettig.

Persoonlijke en betrokken begeleiding, afspraken zijn goed nagekomen ,service werkzaamheden worden zonder vragen goed uitgevoerd,

Mijn schade is perfect gerepareerd. Duidelijke communicatie vooraf, vriendelijk personeel. Mooi bedrijfspand met voldoende parkeergelegenheid. Het kwam op mij niet zo zakelijk over, er is... Mijn schade is perfect gerepareerd. Duidelijke communicatie vooraf, vriendelijk personeel. Mooi bedrijfspand met voldoende parkeergelegenheid. Het kwam op mij niet zo zakelijk over, er is persoonlijke aandacht voor de klant. Ik kan ASN Zijdepark voor reparatie zeker aanbevelen. Hopelijk voorlopig geen schades meer, maar mocht ik ze toch hebben maak ik weer gebruik van dit bedrijf.

Ik heb 3 verschillende schades aan mijn bedrijfsauto laten repareren door ASN Autoschade Zijdepark Bergambacht. De schade is naar tevredenheid gerepareerd. Vooraf was de reparatieduur en prijs... Ik heb 3 verschillende schades aan mijn bedrijfsauto laten repareren door ASN Autoschade Zijdepark Bergambacht. De schade is naar tevredenheid gerepareerd. Vooraf was de reparatieduur en prijs duidelijk gecommuniceerd. Gedurende de reparatie kreeg ik mooie een leenauto mee, zodat ik mijn werkzaamheden kon blijven uitvoeren. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Ik kan dit bedrijf zeker aanraden om reparaties uit te laten voeren.

Mijn ervaring met dit bedrijf is erg goed. Zij zijn behulpzaam denken in mogelijkheden en zijn bijzonder vriendelijk! Het herstel van schade is prima! De auto wordt zelfs gereinigd. Bovendien is er... Mijn ervaring met dit bedrijf is erg goed. Zij zijn behulpzaam denken in mogelijkheden en zijn bijzonder vriendelijk! Het herstel van schade is prima! De auto wordt zelfs gereinigd. Bovendien is er altijd een vervangende auto beschikbaar. De service ging deze keer zover dat mijn auto werd opgehaald en na reparatie weer werd teruggebracht, kortom prima service!!

Heb na bezoek een fijn gevoel overgehouden, werd rustig en vriendelijk te woord gestaan en meegedacht met mijn wensen. het resultaat van de werkzaamheden was erg mooi en ben zeer tevreden over het... Heb na bezoek een fijn gevoel overgehouden, werd rustig en vriendelijk te woord gestaan en meegedacht met mijn wensen. het resultaat van de werkzaamheden was erg mooi en ben zeer tevreden over het bedrijf.