Ik heb een zeer prettige ervaring met ASN, ik ben goed opgevangen bij de receptie, er werd echt de tijd voor me genomen, en met mij meegedacht. Ik kreeg een hele fijne leenauto mee. Mijn auto was... Ik heb een zeer prettige ervaring met ASN, ik ben goed opgevangen bij de receptie, er werd echt de tijd voor me genomen, en met mij meegedacht. Ik kreeg een hele fijne leenauto mee. Mijn auto was heel snel weer netjes, sneller dan verwacht! Kon ik toch nog met de auto op vakantie! En de kwaliteit is perfect. Alles tot in de puntjes verzorgd, met oog voor detail. Een heel fijn en mooi familiebedrijf!

Echt een super bedrijf. Veel parkeer mogelijkheden. Vakkundige mensen, goede service en mijn auto is klasse gerepareerd . mocht ik ooit nog schade hebben of krijgen ( ik hoop het niet) dan ga ik... Echt een super bedrijf. Veel parkeer mogelijkheden. Vakkundige mensen, goede service en mijn auto is klasse gerepareerd . mocht ik ooit nog schade hebben of krijgen ( ik hoop het niet) dan ga ik zeker naar ASN.

Super snelle service, helpen je waar kan als dat nodig is. Weten waar ze het over hebben, en vriendelijk!

Zeer goed, vriendelijk en snel

Uitstekend, zowel het contact als de afspraken zijn prima verlopen. Vriendelijk en deskundig personeel die hun vak verstaan. De schade aan mij auto is professioneel en naar volle tevredenheid... Uitstekend, zowel het contact als de afspraken zijn prima verlopen. Vriendelijk en deskundig personeel die hun vak verstaan. De schade aan mij auto is professioneel en naar volle tevredenheid gerepareerd.

Goede service, goed vakkundig personeel,

Top en netjes, doen wat ze beloven.

Een prima bedrijf die afspraken nakomt.
Goede schadeafhandeling.
Een prima bedrijf die afspraken nakomt.
Goede schadeafhandeling.
Prima vervangend vervoer en de schade is heel netjes gemaakt. Zelfs de auto is van binnen en buiten schoongemaakt!! Super bedankt!

Super aardige mensen en een super service.