Snelheid en service zoals het bedoeld is: kwaliteit in alle opzichten!

Medewerkers staan je vriendelijk en correct te woord. Service staat voorop.
Schade correct en goed afgehandeld.
Ga zo door!

Zeer fijn bedrijf. Het is gemakkelijk een afspraak te maken, denken altijd met je mee en staan altijd voor je klaar. Uitstraling is zeer goed en personeel erg vriendelijk en kundig. Wij zijn zeer... Zeer fijn bedrijf. Het is gemakkelijk een afspraak te maken, denken altijd met je mee en staan altijd voor je klaar. Uitstraling is zeer goed en personeel erg vriendelijk en kundig. Wij zijn zeer tevreden.

Nette zaak vriendelijke bejegening

Prachtig nieuw bedrijf! Auto is vakkundig hersteld.

Na een vervelende schade aan mijn auto waar ik heel zuinig op ben, wist ik even niet waar ik heen moest voor mijn schade. Na 2 bedrijven in krimpen a/d IJssel en 1 in Gouderak eerder bezocht te... Na een vervelende schade aan mijn auto waar ik heel zuinig op ben, wist ik even niet waar ik heen moest voor mijn schade. Na 2 bedrijven in krimpen a/d IJssel en 1 in Gouderak eerder bezocht te hebben, was er elke keer iets niet naar mijn zin. Dus dan maar proberen bij Zijdepark. Daar aangekomen nam deze man, die zich als Karel voorstelde, echt de tijd voor mij en we hebben doorgesproken wat er nodig was om mijn auto er weer netjes uit te laten zien. Hij gaf me een goed en vertrouwd gevoel dat het deze keer wel goed zou komen.. Tijdens de reparatie ik kreeg een zeer nette Opel bus mee als vervangend vervoer, dus daar had ik niks over te klagen. Na een paar dagen had ik Karel aan de telefoon en hij deelde mee dat mijn wagen er weer klaar voor was. Ik ben de Opel gaan omruilen en het resultaat was echt zeer mooi en ik had al gezegd dat ik erg zuinig ben op mijn auto. De bus was mooi gewassen en ik kon er niets meer van zien. Nu heb ik zelf altijd de behoefte om hem weer te wassen op de hand want dan kan je echt alles zien, maar hoe ik mijn best ook deed, ik kon echt niks vinden. Zo fijn. Het is de eerste keer in 21 jaar dat een schade helemaal naar mijn zin hersteld is. Verder is het een hele mooie verzorgde zaak, de werkruimte is schoon en opgeruimd, wat ook een goed gevoel geeft. Echt heren, al ga ik verhuizen naar het buitenland, schade aan mijn auto komt naar jullie. Wat een fijn bedrijf, hartelijk dank! Clé Montage uit Krimpen aan den IJssel.

Klantvriendelijkheid staat hoog , prima geholpen . Fijne leenauto gekregen.
Aan te bevelen !

Het lijkt mij een goed gestructureerd bedrijf. De schade werd spoedig hersteld en de auto is daarna volledig gewassen afgeleverd inclusief corona maatregelen tav de interieur bescherming. Het lijkt mij een goed gestructureerd bedrijf. De schade werd spoedig hersteld en de auto is daarna volledig gewassen afgeleverd inclusief corona maatregelen tav de interieur bescherming.
Chapeau!

Een bedrijf met vakkundige mensen. Vriendelijk en snel. Schades worden perfect gemaakt en het spuitwerk is super.

Zeer goed en prettig geholpen