Zeer goede en snelle service. Ook de vakbekwaamheid staat hier in een hoog vaandel. Ik denk ook door de jaren evaring .je voelt je er gelijk welkom (is niet overal meer van zelf sprekend)) En de... Zeer goede en snelle service. Ook de vakbekwaamheid staat hier in een hoog vaandel. Ik denk ook door de jaren evaring .je voelt je er gelijk welkom (is niet overal meer van zelf sprekend)) En de koffie is er ook nog eens goed .Echt een aanrader dit Schadebedrijf.

In alle opzichten deed dit bedrijf zijn uiterste best om mij te helpen met goede resultaten

Bij ASN Autoschade Zijdepark wordt je zeer goed geholpen door professioneel personeel met een persoonlijke benadering. Ik kwam er voor schade reparatie aan mijn oldtimer die dezelfde week nog klaar... Bij ASN Autoschade Zijdepark wordt je zeer goed geholpen door professioneel personeel met een persoonlijke benadering. Ik kwam er voor schade reparatie aan mijn oldtimer die dezelfde week nog klaar moest vanwege een bruiloft van een vriend waar de auto gebruikt ging worden. De schade is snel, mooi en met aandacht gerepareerd. De bedrijfsleider Karel Spek kwam persoonlijk nog de afgeronde schade repareren en de auto een poetsbeurt geven.

Heel vriendelijk, denken met je mee en de schade wordt heel mooi gerepareerd.

Het is een fijn bedrijf met aardige gekwalificeerde mensen en een uitstekende service!

Gastvrij bij binnenkomst. Zeer veel kennis in huis, zowel de werkplaats als de receptie. Tevens auto altijd volgens opgegeven planning weer gereed. planning weer gereed. Meerdere keren gebruik... Gastvrij bij binnenkomst. Zeer veel kennis in huis, zowel de werkplaats als de receptie. Tevens auto altijd volgens opgegeven planning weer gereed. planning weer gereed. Meerdere keren gebruik gemaakt van dit bedrijf. Geen klachten en net werk afgeleverd. Tevens nette en duidelijke facturering. Ik kan dit bedrijf bij iedereen aanraden.

Dit autoschadedrijf is sinds een paar jaar een aanwinst voor het industrieterrein in Bergambacht.
Goede organisatie en vakwerk wat afgeleverd wordt,
volgens de vooraf gemaakte afspraak...
Goede organisatie en vakwerk wat afgeleverd wordt,
volgens de vooraf gemaakte afspraak en tijdstip.
Een echte aanrader voor degene die blikschade heeft aan zijn vervoermiddel met welke oorzaak dan ook.

Hele goede service, heel vriendelijk ontvangen. Duidelijke uitleg.
De auto prachtig hersteld, kortom: alles perfect.

Kundige en snelle service, ook met het bestellen van onderdelen. Professionele klantcontact en communicatie met vriendelijke en kundige personeel,

Aantal keer een Auto langs gebracht om te laten spuiten. Ze werken erg snel maar ook super netjes, echte vakmensen!