Ik kwam hier terecht met een moelijke schade ben hier erg vakkundig geholpen en de auto ziet er weer uit als nieuw! Contact was persoonlijk en erg fijn.Hebben mij goed geholpen en kreeg een keurige... Ik kwam hier terecht met een moelijke schade ben hier erg vakkundig geholpen en de auto ziet er weer uit als nieuw! Contact was persoonlijk en erg fijn.Hebben mij goed geholpen en kreeg een keurige leenauto ter beschikking!Volgende keer zeker weer terug bij deze vakmannen nogmaals erg bedankt!

Snelle service, warm ontvangst, heldere communicatie, mooie leenauto & het allerbelangrijkste; prachtig herstelde auto. Echt kwaliteit!

Via mijn verzekering bij dit schadebedrijf terecht gekomen. Wat een fijn bedrijf, alles was bespreekbaar en de afhandeling was super. Auto zag er weer uit als nieuw en alles verliep volgens afspraak... Via mijn verzekering bij dit schadebedrijf terecht gekomen. Wat een fijn bedrijf, alles was bespreekbaar en de afhandeling was super. Auto zag er weer uit als nieuw en alles verliep volgens afspraak en plan. Mooie schone werkvloer en prettige ontvangst. Al met al een aanrader dus.

Snelle en goede service,

Even gebeld kom gelijk langs en direct de schade kunnen laten herstellen

Autoschadebedrijven Zijdepark heeft de schade aan mijn auto prima gerepareerd en met de verzekering alles goed geregeld .
Tevens ook een fijne leenauto.
Goede service.

Veel kennis en kundigheid en afspraak is afspraak.

Het contact met ASN autoschade bedrijf was uiterst plezierig.
De medewerkers waren zeer voorkomend en klantgericht bezig.
De gemaakte afspraken zijn correct nagekomen.
Het door hen...
Het contact met ASN autoschade bedrijf was uiterst plezierig.
De medewerkers waren zeer voorkomend en klantgericht bezig.
De gemaakte afspraken zijn correct nagekomen.
Het door hen verstrekte advies heeft niets te wensen overgelaten.
Kortom Autoschade Zijdepark Bergambacht gaat zeer professioneel te werk en verdient een dikke pluim!

Zeer prettige communicatie. Er werd contact opgenomen met de verzekeraar als zaken niet duidelijk waren of niet erg opschoten. Ik werd hiervan op de hoogte gebracht en samen werd erg gekeken naar... Zeer prettige communicatie. Er werd contact opgenomen met de verzekeraar als zaken niet duidelijk waren of niet erg opschoten. Ik werd hiervan op de hoogte gebracht en samen werd erg gekeken naar een manier om het proces te versnellen. Zeer vriendelijk ontvangen op de locatie toen ik de auto kwam leeg halen en werd daarbij vriendelijk geholpen toen ik mijn spullen toch niet zo makkelijk mee kreeg als verwacht. Ik ben geïnformeerd over de vergoeding die ik nog voor mijn auto zou krijgen en het proces wat daar bij kwam kijken werd duidelijk uitgelegd. Al met al meer dan tevreden met de goede service en de betrokkenheid!