Onze auto had hagelschade opgelopen in de vakantie. Contact opgenomen met autoschade Zijdepark. Fijn contact, snelle service. Vervangend vervoer gekregen tijdens de schadebehandeling. Alles direct... Onze auto had hagelschade opgelopen in de vakantie. Contact opgenomen met autoschade Zijdepark. Fijn contact, snelle service. Vervangend vervoer gekregen tijdens de schadebehandeling. Alles direct met de verzekering afgehandeld. Erg tevreden.

Top services niks op aan te merken

Ondanks het een kleine reparatie betrof werd er alles aan gedaan om mij als klant in de watten gelegd. Er werd met mij mee gedacht.
Reparatie is goed uitgevoerd (uiteraard), ik ben zeer...
Reparatie is goed uitgevoerd (uiteraard), ik ben zeer tevreden.

Prima service, vriendelijke behandeling en geen wachttijden.

Prima ervaring met Zijdepark, doen wat zij zeggen en werk ziet er erg goed uit, elke schade die ik daar heb laten repareren is erg mooi gedaan en snel.
kortom een aanrader wat schade herstel...
kortom een aanrader wat schade herstel betreft

Mijn ervaring met ASN Autoschade Zijdepark Bergambacht is heel erg goed.

Mijn ervaring met ASN Autoschade Zijdepark Bergambacht is heel erg goed.

Vriendelijke medewerker, duidelijke informatie vooraf, ik werd netjes op de hoogte gehouden over de levertijd van de schermen voor mijn auto en ik heb een goede, nette leenauto gekregen tijdens het herstel van de autoschade.

Mijn auto ziet er nu weer keurig uit! Ben niet van plan om vaak schades te gaan rijden ;) maar mocht het onverhoopt toch weer gebeuren dan weet ik dat mijn auto bij ASN in goede handen is!

Super geholpen en een goede service, zijn erg meedenkend. De schade expert was niet helemaal correct met vaststellen van schade bedrag dankzij ASN is deze herzien.

Tel. makkelijk contact te krijgen.
Zeer klantvriendelijke medewerkers.
Gemaakte afspraken worden nagekomen.
Totaal goede informatie en advies.

I.p.v. nee meneer dat kan niet, werd er met mij gezocht naar een oplossing.
Beloofde telefoontjes werden nagekomen. De auto ziet er tip top en gewassen uit.

Na schade te hebben gereden aan mijn auto gelijk langs autoschade Zijdepark gereden. Dachten gelijk met me mee en konden gelijk een afspraak inplannen. Heel fijn geholpen. Auto was snel weer netjes... Na schade te hebben gereden aan mijn auto gelijk langs autoschade Zijdepark gereden. Dachten gelijk met me mee en konden gelijk een afspraak inplannen. Heel fijn geholpen. Auto was snel weer netjes gerepareerd! Hele fijne en snelle service