Zeer tevreden over het vriendelijke personeel , vervangend vervoer goed geregeld.
De auto weer keu volgens afspraak thuis afgeleverd en is weer als nieuw. Top geregeld allemaal. !!

Goed. 2e keer dat we een schade laten repareren. Schade is opgelost en ook geen omkijken naar de afhandeling met de verzekeraar.
Personen waar we contact mee hebben gehad erg vriendelijk en...
Personen waar we contact mee hebben gehad erg vriendelijk en toegankelijk

Mooi Bedrijf met zeer fijne medewerkers!
Denken goed mee met de klant.

Heel fijn geholpen bij de schade aan mijn auto .
Heel fijn geholpen bij de schade aan mijn auto .
De schade was snel en heel netjes gerepareerd door vak mensen die daar werken. Een goed bedrijf voor al je schade 's het bedrijf is netjes en zeer schoon .
Dit bedrijf is echt een aanrader voor al je schade 's.

Klantvriendelijk bedrijf met passie/liefde voor het vak. Prima communicatie met alle medewerkers die ik gesproken heb. Ben uitermate tevreden met het geleverde vakwerk. Kom zeker terug wanneer de... Klantvriendelijk bedrijf met passie/liefde voor het vak. Prima communicatie met alle medewerkers die ik gesproken heb. Ben uitermate tevreden met het geleverde vakwerk. Kom zeker terug wanneer de situatie zich voordoet.

Contact was zeer vriendelijke, auto binnen een week gerepareerd. Nette leen auto meegekregen.
Afhandeling zeer correct.

Ik heb geen tips .. ik vind alles prima

Vriendelijke, behulpzaam met verstand van schadeherstel! Zeer tevreden!

Ik kan niet anders zeggen dan dat ik naar volledige tevredenheid ben geholpen door ASN. Voortreffelijke service en een helder beeld met duidelijke afspraken.
Top!

Wat een mooi, nieuw,prachtig bedrijf!! En prachtig mijn auto gemaakt. Fijn personeel, hele correcte mensen..