Alles is altijd perfect!

Vriendelijk, hulpvaardig en uitermate deskundig. Vakmensen pur sang.

Uitstekend,zeer klantvriendelijk,vakkundig,en goed meedenkend met de klant.

Na een aanrijding aan het einde van de middag was ASN Autoschade Zijdepark telefonisch goed bereikbaar, kon direct langskomen en de auto afleveren. Leenauto werd ter beschikking gesteld. Tijdens het... Na een aanrijding aan het einde van de middag was ASN Autoschade Zijdepark telefonisch goed bereikbaar, kon direct langskomen en de auto afleveren. Leenauto werd ter beschikking gesteld. Tijdens het reparatieproces werd ik prima geïnformeerd en de aflevering was geheel naar tevredenheid. ASN autoschade Zijdepark is een absolute aanrader na een onplezierige ervaring als een aanrijding.

Dienstverlening ervaren als professioneel, ervaren en volgens afspraak uitgevoerd en opgeleverd. Erg tevreden
Voor mij een betrouwbaar adres waar ik zeker terug ga komen.

Subliem met mij meegedacht!

Vriendelijke mensen en goede service.

Bijzonder nette zaak met vriendelijk personeel. Tevens werken de meeste er voor lange tijd
wat ook weer vertrouwen schept.Het pand en de werkplaats zien er netjes en geordend uit wat een zeer goede indruk geeft van het bedrijf.Ook in het verleden zeer goede ervaringen gehad met dit schade bedrijf. Kortom het is prettig zaken doen met Autoschade Zijdepark Bergambacht.

Vriendelijke mensen, snelle service. Kreeg meteen een leenauto. Werd ook op de hoogte gehouden. De auto is vakkundig gerepareerd.

Goed bedrijf, vriendelijk geholpen. Reparatie vakkundig.