Renee Van Renterghem

Er was een fijne ervaring

Goed overzichtelijk

Weet geen te vinden

Natalia Ardiles Villegas

Met Behangwebshop.nl goede ervaring, maar met de bezorgen van PostNL geen goede ervaring, omdat ze totaal niet afleveren. PostNL heeft het behang geretourneerd, omdat ik het pakketje zou hebben... Met Behangwebshop.nl goede ervaring, maar met de bezorgen van PostNL geen goede ervaring, omdat ze totaal niet afleveren. PostNL heeft het behang geretourneerd, omdat ik het pakketje zou hebben geweigerd, maar PostNL is nooit aan de deur geweest.

Behang in voorraad

Ander koeriersbedrijf inzetten. PostNL komt iet bij onze flat.

Richard

Snelle levering en goede kwaliteit behang

snelle levering en goede kwaliteit

het bestelde behang bleek (nadat ik al betaald had) ineens niet meer leverbaar. Gelukkig kon ik een alternatief vinden, maar het was handiger geweest om vóór de definitieve bestelling aan te geven... het bestelde behang bleek (nadat ik al betaald had) ineens niet meer leverbaar. Gelukkig kon ik een alternatief vinden, maar het was handiger geweest om vóór de definitieve bestelling aan te geven dat de gemaakte keuze niet leverbaar is.

Patricia Hoogendoorn

Duidelijke website, mooie producten en snelle verzending

Duidelijke website

Willy Hensen

Heel goed. Afspraak is afspraak. Binnen 10 dagen levering ondanks Kersttijd en Nieuwjaarsdag. Bijzonder. En dat voor het behang dat uit Amerika moest komen!!!

Geen idee eigenlijk want die heb ik niet echt bezocht. Via Google en nr van behang wat ik wilde kopen, kwam ik bij jullie terecht. En dat was daarna via jullie webshop meteen geregeld.

walter lansink

Super tevreden snelle levering

mooi website en snelle levering

nee geen verbeter punten

Greet Beeckmans

Na 1jaar zelfde behang gekocht (wegens renovatie)... nog steeds heel tevreden ?

Kwaliteit goed

Arjen

Snelle levering, prima service

handige rekenmodule

één enkele, kleine foto maakt het erg lastig om goed in te schatten hoe het er in het echt uit ziet.

David

Goed, levering van 1 kleurcodering

Gewoon n webshop

Mike Eichelsheim

Super

Snelle levering van top kwaliteit