Stephanie verhart

We hebben een prachtige unieke print behang van hoogwaardige kwaliteit besteld via behangwebshop. Het hangt stevig aan de muur en is ideaal schoon te maken met een vochtig doekje. Wij zijn super... We hebben een prachtige unieke print behang van hoogwaardige kwaliteit besteld via behangwebshop. Het hangt stevig aan de muur en is ideaal schoon te maken met een vochtig doekje. Wij zijn super tevreden!

Hoge kwaliteit, snelle levering, eerlijke prijs

Niet van toepassing, wij zijn extreem tevreden! En hoewel de prijzen van het behang aan de hoge kant zitten zijn deze prijzen zeker eerlijk. Je krijgt er top kwaliteit voor terug.

Sanne Muyters

Goede service

Duidelijkheid

Klarna betaling

Isabella Van venrooij

Is goed..

Goede site..

Elke Schuller

Super! Goede levering en goede prijs t.o.v. andere winkels.

De prijs.

N.v.t.

Femke Salmon

Zeer tevreden

Duidelijke info op de site en waarheidsgetrouwe foto's

Het rolletje van de boord was bestickerd waardoor we een stuk hebben moeten weggooien. Gelukkig hadden we genoeg besteld.

Anne Nijland

Prima!!

Bij een eerdere bestelling werd fijn mee gedacht en goede alternatieven aangeboden. Een van die is het geworden. Prachtig resultaat en helemaal wat we wilden.

Als je op behangcirkels klikt blijft ie bovenaan op 'eigen foto' staan. Dat was wat verwarrend maar wel slechts een detail.

Heidi Brouwers

Leuke website

Online support

Marielle Stroomer

Behang zou geleverd worden met 3 dagen, kreeg een mail dat het 2 weken zou gaan duren. Kreeg uiteindelijk na 17 dagen mijn behang. Vond het erg vervelend dat het zo veel langer duurde dan... Behang zou geleverd worden met 3 dagen, kreeg een mail dat het 2 weken zou gaan duren. Kreeg uiteindelijk na 17 dagen mijn behang. Vond het erg vervelend dat het zo veel langer duurde dan afgesproken. Nu het eindelijk op de muur zit, ben ik wel blij met de kwaliteit behang.

Mooie kwaliteit behang

Communicatie

FRED van Laarhoven

Goede service ook bij retourneren

grote collectie en klantvriendelijkheid

Marja Vonk

Goede terugkoppeling over je bestelling helder en duidelijk

Overzichtelijk website

Ik zou aan de uiteinde van de rollenbehang wat bobbeltjes plastic doen. Er wordt tijdens deverzenging nogal gegooid met de dozen