Ed van Noordt

Accuraat

Goede informatie, en strakke snelle afhandeling, snel in huis!

Misschien elk soort behang bijpassende lijm aanbieden met knip en snij set. En dan een set prijs van maken?

Anneleen Wouters

Zeer correct

Snelle en correcte levering

Ik had behanglijm bijbesteld, maar uiteindelijk bleek er al lijm bij het produkt te zitten. Dit zou duidelijker mogen vermeld worden, want nu blijf ik met de lijm zitten.

joelle vinck

Alle heel goed verlopen

duidelijk

niets te melden

BVN

Super

duidelijk en no nosense

bij vertraging in de levertijd zou een berichtje fijn zijn. al werd er op mijn vraag daarover wel supersnel gereageerd.

Christine Peereboom

In het ruime assortiment het perfecte behang gevonden! Ondqnks dat er veel is kan je met de filters goed vinden wat je zoekt. Kleuren en omschrijving komen overeen met het behang. Levering was vlot... In het ruime assortiment het perfecte behang gevonden! Ondqnks dat er veel is kan je met de filters goed vinden wat je zoekt. Kleuren en omschrijving komen overeen met het behang. Levering was vlot en gelijk qan levertijd zoals op de website vermeld.

Fotos en omschrijving klipt met product

Misschien qandachtspunten bij het behang geven. Ik heb nu donker behang dus bij het behangen moet je voorzichtig zijn dat het papier niet scheurt want dan zie je wit papier. Hier zal ik nog een... Misschien qandachtspunten bij het behang geven. Ik heb nu donker behang dus bij het behangen moet je voorzichtig zijn dat het papier niet scheurt want dan zie je wit papier. Hier zal ik nog een stift voor halen, maar wil je echt uitschieten in service zou je een stift kunnen meesturen in dezelfde basiskleur bij donker behang voor als er een scheurtje komt.

Tania Van Looy

Niet super, niet slecht

Veel keuze , goed behang

Retour en meer foto's van het behang op een gehele muur

Renée Turksma

Ik heb twee soorten behang gekocht. In het echt mooier dan op de foto.

Als je een vraag stelt krijg je snel antwoord.

Wat heel fijn zal zijn als je kleine stalen kunt bestellen. Dan kan je het thuis in het echt bekijken.

Fantastic Domestic

Helemaal prima!

Leuk assortiment in alle prijsklassen

Nvt

R.S.M. Paardekooper

Positief

goede service, heldere website

Helene Marijke van Dam

Voorbeeldig, goed aanbod, aantrekkelijk geprijsd en snelle levering.

Duidelijk en overzichtelijk

Niets op aan te merken