Debbie Ariëns

Negatief

Mooi behang

Calculator op de site klopt niet. Late reactie en pakket is lang onderweg

Reactie Behangersbedrijf Veltenaar BV:

Beste Debbie,
Beste Debbie,
Hartelijk dank voor uw review, onze behangcalculator is een hulpmiddel, normaliter zou de uitkomst indien goed ingevuld correct moeten zijn, erg vervelend dat dit bij u niet het geval was waardoor u behang te kort komt, de indicatie van het bezorgmoment tijdens het bestellen was 24 September , uw bestelling is op 23 September geleverd!

Marc Wielandt

Aangenaam om te surfen en te vergelijken

Nee

Erwin Verschoor

Hele goede overzichtelijke site. Besteld binnen twee werkdagen in huis. Groot assortiment en voorraad.

Heel overzichtelijk en makkelijk te doorlopen

Ga zo door

Heidi Verschueren

Super veel keuze en heel snelle levering

Veel keuze

Patrick Victor

Zeer goed!

zeer snelle levering

neen

ann Gaeremynck

Ik heb 2 verschillende behangsoorten gekocht. Van de ene soort zijn we heel tevreden, van de andere helemaal niet: er waren vlekken op het papier, zodat we veel verlies hadden. Gelukkig hadden we... Ik heb 2 verschillende behangsoorten gekocht. Van de ene soort zijn we heel tevreden, van de andere helemaal niet: er waren vlekken op het papier, zodat we veel verlies hadden. Gelukkig hadden we ruim besteld. Dit papier had ook de neiging om te krimpen, zodat we met lelijke naden zitten.

info op website

kwaliteit behangpapier

Nelleke Scherpbier

Heel snel, heel duidelijk en topkwaliteit!

Kwaliteit behang, snelheid reacties en service.

Lucien Kolkman

Correcte levering.

Correcte levering.

Er word wel gemeld dat er een ‘afkoelperiode’ is waarin men zaken kan retourneren, maar in het geval dat er 1 rol over is, en dus ook niet alles terug gaat is het niet mogelijk om standaard... Er word wel gemeld dat er een ‘afkoelperiode’ is waarin men zaken kan retourneren, maar in het geval dat er 1 rol over is, en dus ook niet alles terug gaat is het niet mogelijk om standaard eijffinger behang (deels) te retourneren. Jammer.

Erik Meijll

Alles naar behoren