Tineke Besters

Prima, goed advies! Snelle levering

Snel antwoord op vragen, zelfs wanneer je schrikt dat ze gesloten zijn. Kreeg onverwacht toch antwoord

Zaterdag dicht????? Online advies graag ook op zaterdag open

Ludo Van Belle

Positief, correct.

Ruime keuze

Niet meer te verkrijgen behangpapier vlugger verwijderen EN als je behangpapier kiest kom je vaak (sommige wel 8 keer) tegen. Op die manier heb je natuurlijk een héééél ruim aanbod.

M Meinema

Nadat wij het behang op donderdag besteld hadden, ( volgens de bestuurder zou het er zaterdag zijn), duurde het nog een paar mails later nog tot donderdag voordat het echt bezorgd werd. Niet zo,'n... Nadat wij het behang op donderdag besteld hadden, ( volgens de bestuurder zou het er zaterdag zijn), duurde het nog een paar mails later nog tot donderdag voordat het echt bezorgd werd. Niet zo,'n goede communicatie . Nadat er nog 2 rollen over waren, konden die zo terug gestuurd worden en was het geld ook zo binnen. In eerste instantie was ik niet zo blij, maar het is gelukkig goed gekomen. Alleen de kleur op de computer viel iets anders uit als verwacht

Het retourbeleid is razend snel

De communicatie kan heel wat beter

Dijk

Onvriendelijk!

Ruime keuze

Na een bestelling hebben geplaatst, na 2 weken zelf gebeld. De meneer aan de telefoon was erg onvriendelijk en gaf aan dat het niet geleverd kon worden en gaf aan het geld terug te storten.

Reactie Behangersbedrijf Veltenaar BV:

Beste
Vriendelijk dank voor uw ervaring met ons te delen
Graag zouden wij uw bestelnummer of naam ontvangen van u en kunnen kijken
wat er precies aan de hand is geweest met uw...
Beste
Vriendelijk dank voor uw ervaring met ons te delen
Graag zouden wij uw bestelnummer of naam ontvangen van u en kunnen kijken
wat er precies aan de hand is geweest met uw bestelling.
Dan kunnen wij het voor u nakijken en kijken of wij u verder kunnen helpen.
U mag uw bestelnummer en /of naam waarop de bestelling staat mailen naar info@behangwebshop.nl
mvg
team behangwebshop.nl
Bertina

Cindy Koppenaal

Mooi behang, alleen 3 weken wachten vond ik veelste lang. Wel heel vriendelijk aan de telefoon

Vriendelijk

Kortere levertijd

Willeke Neeleman-Breedijk

Prachtig behang ,snel geleverd,100 procent tevreden en blij met mijn mooie huiskamer

Kwaliteit, levering

Herma Groenenberg

Deze is zeer goed!

Mooie afbeeldingen van het behang. Behang is van goede kwaliteit. Ik ben tevreden!

Heb ik niet!

Ronnie Van Oosterhout

Snelle levering & duidelijke communicatie. Top!

Geen verbeteringen

C Arink

Overzichtelijk

Misschien nu bestellen morgen inhuis

Kitty Beijens

Heel goed bedrijf

Ik had een rol behang over kon het gewoon terug sturen en binnen 2 dagen mijn geld al terug