Wouter

Top!

Snel

Dmitry

Positief!

Goede prijs en snelle levering

Mogelijkheid bieden om samples te bestellen

Felix Plat

Geweldig. Super snelle levering en nog mooier dan op de foto's

Alles was heel duidelijk en snelle levering. Prachtig mooi behang

N.

Slechte communicatie en een zeer slecht retourbeleid.

Helaas slechte ervaring met klantenservice! Slechte communicatie en een zeer slecht retourbeleid. Pakket is 1 dag te laat retour gekomen en de retour wordt niet meer verwerkt. Levering was vertraagd... Helaas slechte ervaring met klantenservice! Slechte communicatie en een zeer slecht retourbeleid. Pakket is 1 dag te laat retour gekomen en de retour wordt niet meer verwerkt. Levering was vertraagd maar wijten zij aan PostNL.

Reactie Behangersbedrijf Veltenaar BV:

Beste Noelle,
Vriendelijk dank voor uw feedback, Zoals u helaas zegt, dat wij het wijten aan de post.nl,
Beste Noelle,
Dit constateren wij dat wij van u te horen hebben gekregen dat zij geen briefje in de brievenbus gedaan hebben en ook geen avondbezorging gedaan hebben,
Het retourbeleid is helaas wettelijk vastgesteld voor de wet van kopen op afstand.
De slechte communicatie klantenservice betreurd mij te lezen, doordat wij u binnen een half uur uw email's beantwoord hebben
Met vriendelijke groeten

Snelle levering, goede communicatie

Evelien

Goede, snelle service. Goede kwaliteit

snel, goede kwaliteit

Groot assortiment, soms moeilijk om je ding te vinden.

Nelly Van Looy

Positief

kwaliteitsvol behangpapier

Ik had mijn telefoonnummer achtergelaten voor contact. Het is een Nederlands bedrijf ondanks dat het .be is en omdat er geen +32 voor mijn telefoonnummer stond geen telefoontje gekregen. Als ik zelf... Ik had mijn telefoonnummer achtergelaten voor contact. Het is een Nederlands bedrijf ondanks dat het .be is en omdat er geen +32 voor mijn telefoonnummer stond geen telefoontje gekregen. Als ik zelf belde of mailde kreeg ik steeds een vriendelijk antwoord.

A.A. Smit

Veel keuze, maar moeilijk te filteren

veel keuze

betere foto's van uiteindelijke resultaat, bijv 3 a 4 banen breed in een kamer

Paulinka van Schie

Alleen maar positief

Geweldig behang en snelle levering

Ga zo door!!

Femke Van den Broecke

Heel veel keuze waar je zeker iets kan vinden dat bij jou past! Heel snelle en correcte levering.

Snelle en correcte levering. Juiste berekening van het aantal rollen.