Dinie Herssevoort

Goede service want had eerst 3 rollen behang besteld en daarna 1 rol maar die werden gelukkig toch samen gebundeld en zelfde kleurnummer ook

Reageren gelijk op je mail!!

Geen verbeterpunten

Kelly Nolten

Zeer goede ervaring. Snelle levering, behang goed verpakt

snelle levering

Linda Konijn

Uitstekend

Alles

Sofie De Prijcker

Heel goed

Veel keuze, duidelijke site en snelle service

Niks

Hanneke

Tevreden

Duidelijke site

Proberen site up to date te houden

Janita Berkhuijzen

Behang is super.. Goede kwaliteit. Hele snelle bezorging. En de service top. (nav telgesprek).

Zie boven staande

Suzanne Seuren

Op zich was de levering netjes op tijd volgens afspraak. Alleen was het pakket bij levering zwaar beschadigd. Het lijmzakje was geknapt en de lijm zat tussen het behang, hetgeen achteraf helaas... Op zich was de levering netjes op tijd volgens afspraak. Alleen was het pakket bij levering zwaar beschadigd. Het lijmzakje was geknapt en de lijm zat tussen het behang, hetgeen achteraf helaas heeft geleid tot vies behang. Dit hadden we niet verwacht, maar helaas.
De verpakking was echt slecht. Bij eerder door ons aangekocht behang, zat deze in een mooie koker. Dit was wel via een andere leverancier.

Jullie hebben een leuk assortiment aan fotobehang

De verpakking moet beter. Een mooie foto kan je niet verpakken met een stukje papier erom heen. Dit moet gewoon in een koker, waardoor het behang niet beschadigd raakt.

Cynthia Blancke

Topbedrijf? Voor mij een eerste keer, maar zeker niet de laatste. Communicatie is uiterst goed. Ook de service na verkoop bij eventuele problemen zit zeer goed! Een echt aanrader!

Communicatie, waar voor je geld

Viviane Rogiers

Zeer goed

Snelle en correcte levering

Geen idee

Guy Gybels

Zeer vlot heel grote keuze en snelle levering

Heel grote keuze in merken en prijzen van het behangpapier

Volgens mij geen enkele zorgen dat zo blijft