Jasmijn De Cock

Slecht!!!!!

Mooi assortiment voor goede prijs

Service!!!!!! Bijhouden van bestellingen en Post.NL een ramp!

Reactie Behangersbedrijf Veltenaar BV:

Hartelijk dank voor uw beoordeling, uw schrijf deze review omdat u niet tevreden bent met de wijze van hoe postNL uw retour heeft afgehandeld , helaas hebben wij hier geen enkele invloed op.

Veronique Heylen

Slechte service

Kwaliteit behangpapier

Klantenservice

Reactie Behangersbedrijf Veltenaar BV:

Hartelijk dank voor uw beoordeling, zou u willen laten weten waarom u niet geheel tevreden bent, we hebben hier geen informatie over ontvangen, graag zouden we samen met u naar een oplossing kijken.... Hartelijk dank voor uw beoordeling, zou u willen laten weten waarom u niet geheel tevreden bent, we hebben hier geen informatie over ontvangen, graag zouden we samen met u naar een oplossing kijken. U kunt ons bereiken via de mail of telefoon.

Grieto Stienstra

Goed bedrij met snelle levering

Stevig behang mooi en makkelijk te plakken!

Instructie en montage tips

Elvira Mathijssen

Prima behang, zeer tevreden over het gemak met aanbrengen en het resultaat. Van Goghbehang en renovlies hadden we.

Goede kwaliteit in product en service. Restant geretourneerd en zeer snel geld retour ontvangen.

Creditnota bij retour sturen was niet zo duidelijk maar daarover gebeld en uitleg gekregen. Verkregen korting bij aankoop was niet terug te zien op creditnota. Dus optelling klopte niet. Bedrag wel... Creditnota bij retour sturen was niet zo duidelijk maar daarover gebeld en uitleg gekregen. Verkregen korting bij aankoop was niet terug te zien op creditnota. Dus optelling klopte niet. Bedrag wel correct.

Hetty van Die

Uitstekend.

Veel keus.

Op dit moment niet

Marleen de Visser

Behang besteld, volgens afspraak geleverd.

Duidelijke website

Anouk Klinkers

Zeer goed

Duidelijk

Salai Desreumaux

Schitterende website en snelle bediening

Snelle reactie op je email

Karin Windey

Alles verliep zoals voorzien.

Prima uitleg over het product

Jolande Den Held

Goede klantenservice