Inge De Jong

Snel

Kleurechtheid

A

Duidelijke website

Pas een week later de bestelling ontvangen die ik had geplaatst

ils V

Om te beginnen, papier 11 dagen te laat geleverd,terwijl je de leverdatum kan kiezen en de dag erna geleverd zou worde, hun uitleg "Covit" kan ik nog mee leven maar pas dan je leverdatums aan !!!... Om te beginnen, papier 11 dagen te laat geleverd,terwijl je de leverdatum kan kiezen en de dag erna geleverd zou worde, hun uitleg "Covit" kan ik nog mee leven maar pas dan je leverdatums aan !!! twee dagen verlof kwijtgespeeld hierdoor, papier rekt, zit vol fouten, bovenste laag komt los van de onderste, en kleur wijkt af van het papier dat ik besteld had, NIET AAN TE RADEN !!!!!! ook krijgen de Nederlanders een behangsetje gratis, ik als Belg heb er geen gevonden !!! NOOIT MEER !!!

GEEN

ALLES

Reactie Behangersbedrijf Veltenaar BV:

Hartelijk dank voor uw beoordeling, onze excuses dat uw bestelling een vertraging had opgelopen, indien u de kleur niet mooi vond had u deze ten alle tijden mogen retourneren, graag hadden we u ook... Hartelijk dank voor uw beoordeling, onze excuses dat uw bestelling een vertraging had opgelopen, indien u de kleur niet mooi vond had u deze ten alle tijden mogen retourneren, graag hadden we u ook bijgestand met enkele tips voor het verwerken, echter hebben we niks van u vernomen en komen deze klachten pas nadat u alles al heeft verwerkt.

erik cluyse

Goede ervaring

produkt van goede kwaliteit

levering eerste bestelling OK, bij tweede bestelling was laattijdig - wel bestelling net net voor 1/5

astrid Hanegraaf

Top bedrijf , snelle levering mooi behang .

Duidelijke beschrijving

Suzanne de Kuijper-Aarsen

Prima service

Duidelijk, snelle service, goed product

Jeannette Brom

Marieke van der Poort

Niet tevreden. De kleur van mijn bestelde behang kwam absoluut niet overeen met het behang in de doos. Verbeterpunt: geen kleurbewerking gooien over de foto's van behang op jullie website.

Reactie Behangersbedrijf Veltenaar BV:

Hartelijk dank voor uw beoordeling , de foto op onze webshop krijgen we aangeleverd van de leveranciers , wij doen hier geen filter over, indien u het behang in het echt vind tegen vallen had u deze... Hartelijk dank voor uw beoordeling , de foto op onze webshop krijgen we aangeleverd van de leveranciers , wij doen hier geen filter over, indien u het behang in het echt vind tegen vallen had u deze ten alle tijden mogen retourneren .

Sarah Khan

SLECHT! Kwaliteit behang ZEER SLECHT, service ook erg slecht. Niet meelevend en meedenkend met klant. Heb duurste behang gekocht, lijmvlekken zijn er niet vanaf te halen,ook niet met een vochtig/nat... SLECHT! Kwaliteit behang ZEER SLECHT, service ook erg slecht. Niet meelevend en meedenkend met klant. Heb duurste behang gekocht, lijmvlekken zijn er niet vanaf te halen,ook niet met een vochtig/nat doek na het behang te hebben geplakt aan de muur, terwijl dit wel zou moeten en staat ook duidelijk op verpakking.
Heb nu een zeer vies en slordig behang als resultaat, want niet schoon te krijgen is.
Willen ons niet tegenmoet komen, nemen klacht niet serieus. Fout ligt volgens hun bij ons, wij hebben het behang niet “goed” opgehangen. Kwaliteit en structuur van behang veranderd zodra er lijm op komt, dit klopt niet.

NIKS

Meelevend zijn met klant, niet tevreden geld terug. Betere kwaliteit behang kopen.

Reactie Behangersbedrijf Veltenaar BV:

Hartelijk dank voor de beoordeling , we hebben met u al mail contact gehad en u heeft ons ook foto's gestuurd van het resultaat, voor het behangen dient u altijd eerst de wanden glad en stofvrij te... Hartelijk dank voor de beoordeling , we hebben met u al mail contact gehad en u heeft ons ook foto's gestuurd van het resultaat, voor het behangen dient u altijd eerst de wanden glad en stofvrij te maken, op de foto's is duidelijk te zien dat de ondergrond totaal niet voorbereid is en er geen enkele aandacht aan besteed is , tevens zit de hele voorkant van het behang onder de lijm , graag hadden we u op voorhand enkele tips gegeven indien u geen ervaring heeft met behangen, helaas kunnen we achteraf hierin niks meer betekenen.

Hassan Aderdour

Aanrader

Top top top

Niets blijf zo door doen