Rens Pontier

Heb hier al 2x besteld, erg tevreden.

Verpakking/verzending, duidelijke website

Toon een actuele voorraad, of verwachte verzending.

Michel Scholtens

Bestelling was goed verpakt en verzonden

Netjes geleverd

Vond de prijs wel iets te hoog

johnny Bouchez

Over het bedrijf kan ik niet oordelen enkel dat de opvolging van de leveringen misschien meer mag opgevolgd worden . Heb op 14-04 een bestelling gedaan en nog steeds niets ontvangen . Website en... Over het bedrijf kan ik niet oordelen enkel dat de opvolging van de leveringen misschien meer mag opgevolgd worden . Heb op 14-04 een bestelling gedaan en nog steeds niets ontvangen . Website en produkten zijn top.

Goede produkten

Opvolging bestelling

Dominique Libens

Heel tevreden

Goede kwaliteit

Niks aan optemerken

Rianne Hartman

Ik heb toen rollen behang en bijbehorende lijm besteld en deze was met een week binnen. Er ontbrak echter 1 rol. Na een telefoontje moest ik een foto sturen en na een week was de nieuwe rol zonder... Ik heb toen rollen behang en bijbehorende lijm besteld en deze was met een week binnen. Er ontbrak echter 1 rol. Na een telefoontje moest ik een foto sturen en na een week was de nieuwe rol zonder verdere vragen of problemen binnen. Super service!

Veel keuze met goede uitleg

X

lucien packle

Makkelijke site, vlotten bestelling en levering. Een aanrader.

Geen op dit moment

maerie-thérèse De Langhe

Zeer snel

Snel en correct

patricia bral

Was mooi verpakt alles was in orde

Kwaliteit

Martine Van Evelghem

Perfect

Behang voldoet volledig aan de beschrijving op de website

Behang dat niet meer in stock is van de website halen

Lidewij Devroe

Dit bedrijf en de zaakvoerster zijn zeer professioneel, en klantvriendelijk. Mevrouw heeft hemel en aarde bewogen om de toeleverancier in België, van het behang dat ik wou, te doen leveren. De... Dit bedrijf en de zaakvoerster zijn zeer professioneel, en klantvriendelijk. Mevrouw heeft hemel en aarde bewogen om de toeleverancier in België, van het behang dat ik wou, te doen leveren. De levering kwam perfect verpakt en binnen de afgesproken tijd aan. Dikke merci, ook voor het staaltje dat werd toegestuurd!

Klantvriendelijk, oplossingsgericht, doet wat men belooft