Mariska

Fijne website en snelle levering.

Snelle levering. Duidelijke foto's op de website.

Bij het berekenen van het aantal rollen dat je nodig hebt wordt volgens mij geen rekening gehouden met een patroon in het behang.

Karolina

Top

Super top

Top service en snelle levering!

Goede service

Waltmans

Snelle leveringen

Nvt

Nvt

Zeer tevreden klant. Hier kom ik zeker nog langs. Eerst staaltje gevraagd en daarna bestelt. TOP Bedankt

dat je een staal van behang kan krijgen

Geen .TOP

Sjaak

Na geen behang naar mijn smaak gevonden te hebben in de winkels bij mij in de buurt, kwam ik op deze site terecht. Zeer veel keus. Makkelijk te sorteren op stijl en/of kleur. Nu was het zelfs nog... Na geen behang naar mijn smaak gevonden te hebben in de winkels bij mij in de buurt, kwam ik op deze site terecht. Zeer veel keus. Makkelijk te sorteren op stijl en/of kleur. Nu was het zelfs nog even lastig om te beslissen welke ik het mooist vond. Opgeven lengte/breedte om aantal rollen te bepalen. Ook gelijk advies over plaksel en mogelijkheid dit mee te bestellen. Zeer tevreden.

Goede website. Zeer veel keus. Goede omschrijving. Snelle levering.

Delaruelle Susan

De goedkoopste prijs omwille van de korting per rol en transportkosten waren nihil dacht ik. Blij! Handig dat ze bijkomend materiaal aanraden bij de bestelling. Ik had anders niet geweten welke lijm... De goedkoopste prijs omwille van de korting per rol en transportkosten waren nihil dacht ik. Blij! Handig dat ze bijkomend materiaal aanraden bij de bestelling. Ik had anders niet geweten welke lijm ik nodig had. Snelle levering. De uitkomst van de rekenmodule klopte niet. Oorzaak: mijn rollen zijn smaller dan de normale rollen? Ik kon uiteindelijk dubbel zoveel behangen. In mijn geval kwam dat nu wel goed uit. Een ander zou dan dubbel zoveel betaald hebben dan nodig.

Overzichtelijke website.

Filmpjes over uitleg hoe je behangt en rollen uitrekent met een tekening. Om ze te kunnen matchen. En hoe je het beste de tekeningen aan elkaar doet, als het vliesbehang is. (Zwaar) Hoe je het... Filmpjes over uitleg hoe je behangt en rollen uitrekent met een tekening. Om ze te kunnen matchen. En hoe je het beste de tekeningen aan elkaar doet, als het vliesbehang is. (Zwaar) Hoe je het aanpakt bij lange muren zoals 3 meter. Voor mensen zoals ik... Beginnenlingen.

Braem

prijs

Als de bestelling komt verwittigen was niet aanwezig .Gelukkig kon hij het ergens zetten waar niemand aankon en hij belde mij zelf de vervoer man dus.

Susanne

Snelle levering.

Snelle levering. Graris behangplaksel erbij.

Geen.