Nienke

Veel keuze, goede prijs en makkelijk te bestellen.

Goede levering en prijs kwaliteit verhouding.

Huub

Positieve ervaring. Bestelling is eenvoudig te plaatsen en contact+levering is goed.

Snelle levering, duidelijke en goede website

Wanneer je een onderdeel van de bestelling vanuit jullie kant beëindigd (creditnota aanmaakt) dan wel contact opnemen waarom dit gebeurd en of dit mijn voorkeur heeft, in mijn geval is dit niet... Wanneer je een onderdeel van de bestelling vanuit jullie kant beëindigd (creditnota aanmaakt) dan wel contact opnemen waarom dit gebeurd en of dit mijn voorkeur heeft, in mijn geval is dit niet gebeurd.
Reden van schrappen onderdeel is leuk 'bedacht' (zonder onderdeel kon het sneller geleverd worden) maar bezorgde mij wel weer extra werk doordat ik alsnog een bezoek aan een winkel moest brengen.

Jan

Prima. Op tijd geleverd en inclusief lijm.

Duidelijk

Helemaal goed bevallen.

Gekregen wat besteld met goede informatie om product te volgen.

nee

Zeer sterk aan te bevelen

Inge

Zeer goede ervaring met het bedrijf. Al meerdere keren behang besteld, ook handig dat het juiste gereedschap meegeleverd kan worden.

Goede snelle levering, ruime keuze en goede prijs.

Soms lastig om 2 kleuren bij elkaar te vinden die goed passen. Misschien een leuke combinatie aanbieden.

Patrick van de Graaf

Veel verscheidenheid in producten. Goede snelle levering en concurrerende prijs. Meer kan je als consument niet wensen..

Yvonne

Helaas kreeg ik verkeerd behang opgestuurd waardoor de klusplanning totaal in de war liep.
En op zaterdag niet bereikbaar.
Uiteindelijk wel goed opgelost met nieuwe rollen direct vd...
En op zaterdag niet bereikbaar.
Uiteindelijk wel goed opgelost met nieuwe rollen direct vd fabriek.

Correct ! Een aanrader

Perfecte beschrijving van de producten