Philippe Van Eemeren

Snel en efficiënt super

hier heb ik behangpapier gevonden dat men niet overal verkoopt , meer exclusiever.

John Doe

5 behang rollen besteld waarvan 1 later, vanwege eigen verkeerde berekening. Snelle levering. De nalevering was ook snel geleverd. Bij de nalevering hebben we de code doorgebeld van de druk. Hier is... 5 behang rollen besteld waarvan 1 later, vanwege eigen verkeerde berekening. Snelle levering. De nalevering was ook snel geleverd. Bij de nalevering hebben we de code doorgebeld van de druk. Hier is op ingespeeld.

Goede service

Kurt

Snelle en correcte afhandeling, zeer mooi product

Snelle levertijd, goede kwaliteit product

Iris

Behang besteld volgende dag in huis.
Er zat een drukfoutje in het behang, maar zonder problemen een goede behangrol gekregen .
Top service.

Ann

Website met heel veel keuze, kwalitatief behangpapier, snelle levering en een heel behulpzame klantendienst bij vragen of problemen

de grote keuze

Echt helemaal super!

Behang was netjes verpakt

Gewoon goed, op de site zijn de soorten makkelijk op te zoeken, ook het bestellen en betalen gaat soepel

Positieve ervaring: per email vroeg ik of ik staaltjes toegestuurd kon krijgen, dit was mogelijk (gratis!). Kort daarna had ik de staaltjes in huis en heb ik ook het behang besteld. Alles perfect en... Positieve ervaring: per email vroeg ik of ik staaltjes toegestuurd kon krijgen, dit was mogelijk (gratis!). Kort daarna had ik de staaltjes in huis en heb ik ook het behang besteld. Alles perfect en snel geleverd.

Snelle reactie via email
Gratis staaltjes toegestuurd gekregen

De staaltjes waren wat klein, maar voor het keuren van de kleur voldoende. Het patroon is er niet goed aan af te zien.