Goede communicatie en goede spullen

Goede service en goede kwaliteit

mieke wullaert

In een woord super , heel veel keuze ,
Kwa behang maar ook de prijs .
Vrijdag besteld zaterdagnam geleverd Super tevreden

Heel veel keuze 😀

Nee ik ben heel tevreden

Ellen Huijing

De bestelling en aflevering was prima maar de prijs kwaliteit van het behang is niet zo goed, ik kreeg van de professionele behanger de vraag wat het behang heeft gekost en hij schrok van de prijs.... De bestelling en aflevering was prima maar de prijs kwaliteit van het behang is niet zo goed, ik kreeg van de professionele behanger de vraag wat het behang heeft gekost en hij schrok van de prijs. Het behang gaf nog af tijdens het behangen en als het behang vochtig wordt, is dit nog steeds het geval, hij vroeg mij zelfs of ik het behang bij de Kwantum had gekocht

nogmaals bestelling en levering was prima

ik had verwacht voor 39,95 per rol dat de kwaliteit een stuk beter zou zijn, je kunt dit niet via de computer zien. Ik had het vertrouwen dit gewoon goed zou zijn

Gesina

Ruime keuze. Behang is prachtig en van zeer goede kwaliteit.

Kirsten

Goede ervaring, makkelijk te bestellen en goed verpakt.

Veel keuze die niet te krijgen is in doe het zelf zaken, je kunt ook lijm etc meebestellen, bestellen makkelijk, levering keurig

veel keuze op verschillende vlakken qua motieven en keuzesnee

nee

Pieter

Snelle levering, super kwalitatief product.

De website is heel duidelijk. De omschrijving van het product overzichtelijk. Het behang voldoet exact aan de gekozen kleur en beschrijving kwaliteit. Een site die aan te raden is en voor elke... De website is heel duidelijk. De omschrijving van het product overzichtelijk. Het behang voldoet exact aan de gekozen kleur en beschrijving kwaliteit. Een site die aan te raden is en voor elke beurs wel iets heeft.

Ani

Goed en correct qua afspraken

Correcte leveringstermijn