Vlotte bestelling en correcte service

Tip bedrijf binnen 1 dag had ik mijn behang binnen

Geerts

Foto behang besteld maar dat bleek uitverkocht. Uiteindelijk iets anders uitgezocht maar moest ervoor bij betalen. Wel een beetje jammer. Had gehoopt op een kleine tegemoetkoming. Bijvoorbeeld niet... Foto behang besteld maar dat bleek uitverkocht. Uiteindelijk iets anders uitgezocht maar moest ervoor bij betalen. Wel een beetje jammer. Had gehoopt op een kleine tegemoetkoming. Bijvoorbeeld niet de 11€ bij betalen of gratis behang lijm of zo?! Was leuk geweest.

Veel keus en makkelijk te bestellen

Wanneer iets is uitverkocht direct van site verwijderen! Daarnaast werden bij veel foto behang voorbeelden op de site lengte en hoogte door elkaar gehaald. Dus je moest echt naar het plaatje kijken... Wanneer iets is uitverkocht direct van site verwijderen! Daarnaast werden bij veel foto behang voorbeelden op de site lengte en hoogte door elkaar gehaald. Dus je moest echt naar het plaatje kijken of te zien of de afbeelding hoger is dan breed of andersom

Prima service en mooi behang!
We hadden alleen de bezorging op zaterdag gezet, zodat we thuis waren. De post was er echter dinsdag al.

Jolanda klijn

Uitstekend vriendelijke medewerker aan de telefoon. Na mijn bestelling via internet geplaatst te hebben werdt ik nog teruggebeld voor de vraag of het nu klopte dat het bezorgd werdt, ipv van op te... Uitstekend vriendelijke medewerker aan de telefoon. Na mijn bestelling via internet geplaatst te hebben werdt ik nog teruggebeld voor de vraag of het nu klopte dat het bezorgd werdt, ipv van op te halen waar we het telefonisch over hadden gehad. Top toch ff checken of ik niet verkeerd had aan gevinkt. Snelle levering!

Thierry

Dit was een tweede bestelling en net zoals de eerste keer een hele goede ervaring. De levering is supersnel, het behang van heel goede kwaliteit en de service gewoonweg perfect.

Stiptheid, correcte afhandeling en behulpzaamheid

Jacob

Een paar keer telefonisch contact gehad omdat we niet de juiste combinaties behang konden vinden. Staaltjes opgestuurd om te kunnen bekijken.
Het behang kon niet meteen compleet verstuurd...
Het behang kon niet meteen compleet verstuurd worden. Ze hebben op ons verzoek het eerste deel direct opgestuurd. De nalevering zou ik ophalen maar door de reisafstand had ik daar wel een paar euro verzendkosten voor over. Ze hebben het echter kosteloos nagezonden. (LET OP: dit zal niet bij alle prijsklassen behang kunnen...)

Anita

Klantvriendelijk (ze belden bij twijfel over verzenddatum)

Hilde Ercken

Vorige week deed ik een bestelling van behangpapier voor op de kamer van mijn dochter. Op jullie website kon ik de afmetingen van de muur ingeven en werd voor mij uitgerekend hoeveel rollen ik nodig... Vorige week deed ik een bestelling van behangpapier voor op de kamer van mijn dochter. Op jullie website kon ik de afmetingen van de muur ingeven en werd voor mij uitgerekend hoeveel rollen ik nodig zou hebben.
Handig, dacht ik. 4 rollen dus. Nu blijkt dat ik met 3 rollen ben toegekomen. Vind ik nogal jammer🥺.

Goede kwaliteit, veel keuze!

Duidelijke website, snelle levering!

Prijsniveau mag nog scherper