Gundy Rigolle

VEEL BELOVEN MAAR WEINIG RESULTAAT

vriendelijkheid aann de telefoon

leveren zoals beloofd

Snelle en correcte levering

Voor mij niet van toepassing, alles prima verlopen.

Nadia

Vlot en makkelijk. Correct en goede levering.

Heel veel keuze. Correct.

Nee

mario stymans

langere terug name tijd
wegens ziekte kon ik deze week behangen ,intussen was mijn aankoop en vervaldag voorbij
nu zit ik met 2 rollen over(berekening is bij jullie gedaan 5rollen)...
langere terug name tijd
nu zit ik met 2 rollen over(berekening is bij jullie gedaan 5rollen) 2,5 nodig gehad
driftwood 18292-912-1

bestellen en direckt behangen gaat dus niet altijd

Hoi

SLECHT

Niet het juiste gekregen

Goed opsturen en niet zolang laten wachten.

marijke goedertier

Dit was voor ons een zeer goede ervaring. Wij kregen heel snel antwoord op onze vragen, zowel telefonisch als per mail. Alles verliep exact zoals beloofd, en de contactpersoon was zeer vriendelijk... Dit was voor ons een zeer goede ervaring. Wij kregen heel snel antwoord op onze vragen, zowel telefonisch als per mail. Alles verliep exact zoals beloofd, en de contactpersoon was zeer vriendelijk en hulpvaardig.

Heel klantvriendelijk

Fam. van Elderen

Wij hebben een speciaal verzoek ingediend. En we zijn echt heel erg fantastisch geholpen om dit project tot stand te brengen. We zijn Behangwebshop hier heel erg dankbaar voor. Een foto van... Wij hebben een speciaal verzoek ingediend. En we zijn echt heel erg fantastisch geholpen om dit project tot stand te brengen. We zijn Behangwebshop hier heel erg dankbaar voor. Een foto van eindresultaat volgt nog.
We hebben van eigen foto,s een hele mooie behangrand laten maken.

De hulp die we hebben gekregen met al onze verzoeken om een eigen ontwerp tot stand te brengen was geweldig

Nee.

Snelle goede sevice.
Goed product, goede prijs.

Zeer snelle levering!

Fijne webshop, back office voor vragen (en kleurmonsters/stalen) en klantenservice bij evt. retourzending

Veel te kiezen, niet duur, makkelijk bestellen, teveel kan retour.

Geen!