AT

Nette website met goed gesorteerd en uitstekend behang

nee

nee

Goede service, goede communicatie,

cornelis van der blom

Heel goed

ja naar wat ik gevraag heeft werd er gelijk aandacht aan geven.

geen houden zo

Pas geleden een erg duur fotobehang besteld en naar instructies van het bedrijf de wand behangen. Advies was muur insmeren met lijm die was meegeleverd en banen tegen elkaar plaatsten resultaat de... Pas geleden een erg duur fotobehang besteld en naar instructies van het bedrijf de wand behangen. Advies was muur insmeren met lijm die was meegeleverd en banen tegen elkaar plaatsten resultaat de volgende ochtend was behang 5mm geweken. Gebeld en er werd gelijk gezegd verwerkingsfout u heeft teveel lijm gebruikt. Gelukkig heb ik de banen er zonder scheuren weer af kunnen krijgen omdat de meegeleverde lijm niet zo goed hield. Kant en klaar lijm gaan halen bijde action a 3 euro het emmertje en het behang zelf ingesmeerd ipv de geadviseerde muur en een prachtig resultaat als gevolg zonder dat het behang wijkt. Al met al geef je een verkeerd advies en een hele slechte lijm mee. Als iemand dan belt voor advies of een probleemoplossing wordt er gelijk gegrepen naar een verwerkingsfout en daar geven wij geen garantie op beetje jammer. Het eventuele risico op een verwerkingsfout is ook niet gemeld op de website of tijdens advies.

Bestellen was makkelijk ! Maar levering zou zij 2 april maar werd pas 5 april. Dit was heel vervelend en daardoor kwam onze planning helemaal in de war!

Bestellen heel makkelijk!

Meer informatie over de levering. Zodat men weet dat de aangeven leverdatum niet altijd gehaald wordt!

ilona

Prima ervaring, echter zou het een verbeter punt zijn, als van te voren duidelijk was om wat voor soort behang het ging. Tegenwoordig zijn veel behangrollen op de muur te plakken. En niet via een... Prima ervaring, echter zou het een verbeter punt zijn, als van te voren duidelijk was om wat voor soort behang het ging. Tegenwoordig zijn veel behangrollen op de muur te plakken. En niet via een behang tafel., mijn aankoop bleek nog een variant te zijn waarvan de lijm op het behang geplaatst moest worden i.p.v. op de muur.

Mooi degelijk behang

Zie bovenstaand

Bestelling goed en tijdig geleverd

Snel en prettig zaken doen.

Niet echt

Goede informatie op de website. Mooie kwaliteit en snelle levering. Wij zijn zeer tevreden!

Veel info op de website

Super! Goede service.

Goede service. Goede kwaliteit

Sally

Kwalitatief behang, correcte service, snel antwoord op vragen. Top!

Goedkoper dan in de meeste winkels.