Prima!

Gemak van terug sturen; moest een heel formulier met de hand invullen.

Super service en klantvriendelijk

Bij vragen wordt er snel gereageerd

Nikie

Super snel bezorgd

Goede prijzen, geen verzendkosten en snelle levering.

Geen verzendkosten

P Bruynseels

Met enig voorbehoud hebben we voor de eerste keer online behang gekocht en het is ons uitermate positief bevallen. De professionele uitstraling van de site hebben ons doen beslissen om de aankoop... Met enig voorbehoud hebben we voor de eerste keer online behang gekocht en het is ons uitermate positief bevallen. De professionele uitstraling van de site hebben ons doen beslissen om de aankoop bij Behangwebshop te plaatsen. We konden het behang online goedkoper vinden maar hebben bewust niet gekozen voor het goedkoopste en dat blijkt een zeer goede keuze geweest te zijn.

Groot aanbod, voorraad en snelle levering

Voor bijstellingen zou het handig zijn dat het etiket opgeladen kan worden zodat bijkomende rollen van dezelfde batchnummers als de vorige bestelling geleverd kunnen worden ofwel dat deze informatie... Voor bijstellingen zou het handig zijn dat het etiket opgeladen kan worden zodat bijkomende rollen van dezelfde batchnummers als de vorige bestelling geleverd kunnen worden ofwel dat deze informatie bij elke bestelling steeds opgenomen wordt.

Top

denken met de klant mee

n.v.t

Caroline

Goed. Snelle levering. Leuke aanbiedingen.

Snelle levering. Leuke aanbiedingen.

nee.

Roelandt

Geen problemen, goede levering

Linda

Snelle en goede service. Mooi behang voor een vriendelijke prijs. Als ik weer behang nodig heb, kom ik zeker terug

Als je precies weet wat je zoekt, is het goed te vinden. Maar binnen de website krijg je niet alle opties te zien