Gerie

De eerste keer een bestelling geplaatst
Me vergist in kleurmummrr gebeld .et de helpdesk
Uw telefoniste heeft het nummer direct veranderd
De volgende dag werd het behang...
De eerste keer een bestelling geplaatst
Me vergist in kleurmummrr gebeld .et de helpdesk
Uw telefoniste heeft het nummer direct veranderd
De volgende dag werd het behang al geleverd

Direct handelend

Karlien

De verwachte leverdatum week af van de oorspronkelijke leverdatum alsook bevat het papier erg veel fouten ondanks dat het wel kwaliteitsvol aanvoelt. Kleuren zijn heel mooi! Veel papier en lijm over... De verwachte leverdatum week af van de oorspronkelijke leverdatum alsook bevat het papier erg veel fouten ondanks dat het wel kwaliteitsvol aanvoelt. Kleuren zijn heel mooi! Veel papier en lijm over en hebben dan nog minder genomen dan voorgesteld via de website.

Prijs
Kleuren
Vriendelijke communicatie via telefoon

Communicatie

Edward

Snelle reactie en service. Ook duidelijke en correcte info telefonisch

Snelle service

Leverdatum niet zoals beloofd. Pakket te vroeg geleverd terwijlwe in vakantie waren. Pakket stond in de regen

Angela

Kinderbehang en lijm besteld via de webshop

Verzendskosten zijn voor eigen rekening. Ik had na proefberekening op de webshop als nog anderhalve rol over. Omdat je bijna 7 euro moet betalen voor het terug sturen van de rol die over was ervoor... Verzendskosten zijn voor eigen rekening. Ik had na proefberekening op de webshop als nog anderhalve rol over. Omdat je bijna 7 euro moet betalen voor het terug sturen van de rol die over was ervoor gekozen deze niet terug te sturen maar nu ligt het wel te verstoffen. Ik zou graag zien dat de verzendskosten bij retour niet voor eigen rekening is. Door dat dit voor eigen rekening is beveel ik de webshop niet aan aan andere.

Duidelijke website, snelle bezorging, prachtig behang

Overzichtelijke website

De shop voor vinden en bestellen van behang.

ruime sortering!

Diane

Mooi behang van prachtige kwaliteit. Brde keuze. Goede informatie op website. Coulant met retourneren van overgebleven rollen.

Zie hiervoor. Goede website en coulant met retourneren.

SUPER! Echt fantastisch!

Duidelijke, handige website!
Ze namen zelf zeer snel contact op toen er iets fout bleek te gaan. Zeer vriendelijke dame aan de telefoon.

Op dit moment geen.

Fantastisch bedrijf. Overzichtelijk en duidelijke afspraken. Levering was eerder als gepland en kwaliteit is top

Overzichtelijk keuze. Duidelijke uitleg. Plus super handige tool op uit te rekenen hoeveel je nodog hebt

Ruime keus uit prachtige foto’s ala behang. We hebben 2 soorten gekozen en zijn er erg blij mee. Het is een mooie kwaliteit behang en fotoprint. Snelle levering en fijne site!

Goeie webservice