Tevreden. Goede prijs en vlotte levering.

De prijs in lager tov concurrende websites

Zeer tevreden over het behang en de snelle levering

Liesbeth

Grote keuze, vriendelijke klantenservice en 10% korting op je behang: top!

Omdat het rapport vh behang noet goed vermeld stond ruim een rol teveel behang besteld. Rol kon zonder problemen terug en kreeg ook de verzendkosten vd retour vergoed omdat het een fout van de... Omdat het rapport vh behang noet goed vermeld stond ruim een rol teveel behang besteld. Rol kon zonder problemen terug en kreeg ook de verzendkosten vd retour vergoed omdat het een fout van de webshop was. Keurig geregeld, dank!!

Goed en op tijd geleverde behangrollen

Veel leuze

Van een merk alle kleuren bij elkaar zetten. Het was nu iedere keer weer zoeken waar, op welke pagina de juiste kleur stond.

Een hele goede ervaring.

Zeer snelle en vlotte levering.

Nee

Mary

Prima, snelle levering

Slecht...product was ineens niet op voorraad en terwijl ze je beloven het te versturen gebeurt er niks

Nee

Afspraken na komen

Ruud du Pau

goede producten, snelle levering, prima prijs

Marjolein

Wij hebben een fotobehang besteld van 18 meter lang. Er werd met ons meegedacht over hoe we het fotobehang het beste konden gebruiken. De uiteindelijke oplossing, zodat het behang er nog scherp uit... Wij hebben een fotobehang besteld van 18 meter lang. Er werd met ons meegedacht over hoe we het fotobehang het beste konden gebruiken. De uiteindelijke oplossing, zodat het behang er nog scherp uit blijft zien, is prachtig geworden! Top service dus! Er wordt snel op mail bijvoorbeeld gereageerd en telefonisch zijn ze goed bereikbaar.

zie bovenstaand

Cynthia