FERO NV

Wij kochten voor onze beursstand 2 soorten behangpapier bij Behangwebshop.nl. Omdat onze boekhouding dat niet toelaat, konden wij echter enkel via overschrijving op voorhand betalen. Wij stuurden... Wij kochten voor onze beursstand 2 soorten behangpapier bij Behangwebshop.nl. Omdat onze boekhouding dat niet toelaat, konden wij echter enkel via overschrijving op voorhand betalen. Wij stuurden ons betalingsbewijsje daarom op voorhand door, om de zending zo snel mogelijk te kunnen ontvangen. Echter wou Behangwebshop.nl hier niet op ingaan en wouden ze pas overgaan tot verzending van zodra de betaling op hun rekening stond. Hierdoor was het behangpapier maar heel net op tijd bij ons geleverd.

Meer vertrouwen in de klant = betere klantendienst. Zelfs een bewijs van een bankmedewerker was niet voldoende om ons te vertrouwen.

Doet wat ze beloven. Snelle levering juiste producten voor scherpe prijs. Dik tevreden

Naciri-Aslanbay

Mijn ervaring is positief

sas

Bestellen ging vlot. De rollen thuis toekrijgen verliep ook vlot.
Het terugsturen was even zoeken, omdat het enkel via dpd kon, maar bon, dat ging dus ook.
Alleen de financiële...
Bestellen ging vlot. De rollen thuis toekrijgen verliep ook vlot.
Alleen de financiële afhandeling van de teruggestuurde rollen liet erg lang op zich wachten, als in 'een maand'. Geen idee of dat normaal was, maar na een telefoontje aan de klantenservice, kreeg ik te horen dat ze het direct in orde gingen maken. Fingers crossed op dit moment.

brede keuze in behangpapier
snel en gratis geleverd
vlotte service bij de klantendienst

het opvolgen van de dossiers als het gaat over terugbetalingen

Gerrit

Niet best, levering was niet compleet, er word niet nagezonden maar terug betaald.

Goed! Ik kreeg snel antwoord op een gestelde vraag, levering was snel genoeg en het is mooi behang wat voldoet aan de specificaties zoals beschreven op de website.

Snel antwoord op een gestelde vraag

Betere track en trace. Ik was op een gegeven moment de info mbt levering kwijt doordat er geen updates kwamen.

evina de graaf

Mooie site, ruime keus, zoeken is makkelijk.
mooie merken ook, prima kwaliteit en snel geleverd.
helaas ontbreekt bij de betalingsmogelijkheden betalen achteraf / afterpay.

groot assortiment en toch makkelijk zoeken

Alles verliep super

neen

neen

Het behang was van goede kwaliteit en werd erg snel geleverd. Een aanrader!

Mijn bestelling werd erg snel geleverd.