Alles goed verlopen, enkel jammer dat er na de levering geen mail werd verstuurd, zo bleef het behangpapier meer dan een week in het afhaalpunt liggen. Maar bij volgende bestelling weet ik dat nu.

Veel keuze

Zoals eerder vermeld, bericht laten na levering

Levering tip top in orde

Snelle en correcte levering

C.Otten

Uitstekende kwaliteitsprodukten
Mooie prijzen
Speciale unieke edities
Tevreden klant = blijvende klant

Calculator app gebruiksvriendelijk

Vlugge levering : werd op zaterdag besteld op al dinsdag geleverd

Extra functie via smartphone = view app
Maw : woonkamer fotograferen dan behang kiezen daardoor preview krijgen op eigen muur
(Cfr levis app )

Carolien

Foto’s op website geven je een heel duidelijk en realistisch beeld. Ik vind het super dat je zowel een detailfoto van het papier als een foto van de uitwerking hebt. Het resultaat was dus helemaal... Foto’s op website geven je een heel duidelijk en realistisch beeld. Ik vind het super dat je zowel een detailfoto van het papier als een foto van de uitwerking hebt. Het resultaat was dus helemaal hoe ik het voorgesteld had.

Foto van detail papier en foto van uitwerking met papier geeft een heel duidelijk beeld.

C. Kool

De kleur van het behang was iets anders dan verwacht. Heel snel en zonder probleem omgeruild. Top.

Goede service

Anja Schans

Snelle levering, goede informatie wanneer product geleverd word

Snelle levering. Product en kleur komen goed overeen in realiteit met de site

Sofie Kuppens

Vlotte verzending. Wel een rol te veel besteld na het invullen van de maten in de webshop. Kwaliteit van het papier is niet allemaal even goed.

Vlotte levering en duidelijke site

Willy schutte

Erg snelle levering en goede kwaliteit behang nog mooier als op de foto

Ontzettend snelle levering. Er staat 3 dagen levertijd. Het was er ook binnen 3 dagen

we hadden eerder ergens anders het behang besteld, maar het kwam niet en is uiteindelijk teruggestuurd. Via internet hetzelfde motief gevonden. Direct besteld en netjes binnen de levertijd geleverd.... we hadden eerder ergens anders het behang besteld, maar het kwam niet en is uiteindelijk teruggestuurd. Via internet hetzelfde motief gevonden. Direct besteld en netjes binnen de levertijd geleverd. Ook de informatie omtrent het leveren is netjes

ik zie op dit moment even geen verbeterpunten

Erwin Dhaenens

Vriendelijk, behulpzaam, stipt

de kwaliteit is uitstekend, de levertijd supersnel.

Keep up te good work!!!