Ervaring is goed ik hoop dat het zo blijft.

Behang besteld, ( altijd spannend), maar boven verwachting , zeer goede kwaliteit.

Snelle,nette en correcte levering!! Keurig netjes!! Aanrader

Prima bedrijf om bij te bestellen en correct naar hun klanten

Snelle reactie wanneer post nl faalde in hun taak.

Stop met pakjes te versturen met post nl. Door deze firma hebben wij veel langer moeten wachten dan dat zou mogen.
Ik heb al veel dingen in nederland aangekocht die dan telkens door post nl...
Ik heb al veel dingen in nederland aangekocht die dan telkens door post nl bezorgd worden. Helaas na jaren nog steeds geen verbetering in deze firma te zien, in tegendeel. Bij indienen van een klacht wordt er zekfs niet gericht geantwoord op de opmerkingen maar krijgt men een standaard antwoord dat naast de kwestie is. Er zijn betere firma's om hiervoor mee samen te werken.

Over algemeen goede ervaring met dit bedrijf.

Alles goed verpakt
Enorme keuze aan producten

Retourprocedure is niet echt handig. De enige mogelijkheid is om een formulier uit te printen. Ik zat midden in een verhuizing en kon dus niet printen. Zou handiger zijn om retourformulier aan de... Retourprocedure is niet echt handig. De enige mogelijkheid is om een formulier uit te printen. Ik zat midden in een verhuizing en kon dus niet printen. Zou handiger zijn om retourformulier aan de zending toe te voegen of een digitale optie op de website zetten die je in kunt vullen.

A Manders

En ook als je vragen hebt zijn ze zeer vriendelijk,aardig en attent. Eerste keer dat ik behang heb besteld bij behangwebshop.nl en ben zeer tevreden over het zeer ruime aanbod ,prijs ,
En ook als je vragen hebt zijn ze zeer vriendelijk,aardig en attent.
Daarom beveel ik ze graag aan .

Snelle Sevice

Tamara Aronds

Goedkoop behang.
Prima kwaliteit.

De prijs is goed.

Niks.

Correcte service

Uitstekende en snelle service. Heel tevreden

Reageren zeer snel en correct

Bij achteraf bijbestellen van bep.behang mss even een boodschap tonen dat het niet hetzelfde papier is als vorige bestelling. (Heb zo per ongeluk verkeerde kleur besteld)

Een erg goed bedrijf die snel reageert als je een vraag hebt