Van Damme Marc

Super alles perfect ontvangen en direct and woord op vragen. Bedankt gr. Van damme

WJ Maes

Zeer snelle levering. Goed verpakt. Maar ga in het vervolg eerst het behang in het echt bekijken. En daarna bestellen bij de behangwebshop

Zeer snelle levering. Goed op de hoogte gehouden via email

Schilderwerken Trudo Venken

Snelle service,en een vlotte aflevering

Prima! Echt aan te raden. Een zeer ruim assortiment aan behang.

Vriendelijk personeel en een goede service!

Neen.

Beetje gek dat ik bij bestelling een dag kon opgeven voor de levering en dat daarmee dan totaal geen rekening word gehouden... Kreeg de levering 2 dagen vroeger... Werd op ma verwittigd dat het... Beetje gek dat ik bij bestelling een dag kon opgeven voor de levering en dat daarmee dan totaal geen rekening word gehouden... Kreeg de levering 2 dagen vroeger... Werd op ma verwittigd dat het dinsdag zou komen. (terwijl ik bij bestelling donderdag had aangegeven.

ryssen daniel

Zeer goed

voordelig redelijke verzendkosten

Kristien Van acker

Het was een eerste bestelling,dus in het begin bang afwachten. Maar door het lezen van de positieve reviews mijn bestelling geplaatst. Na 3 dagen was levering in huis, vooraf ook mail gekregen van... Het was een eerste bestelling,dus in het begin bang afwachten. Maar door het lezen van de positieve reviews mijn bestelling geplaatst. Na 3 dagen was levering in huis, vooraf ook mail gekregen van wanneer pakket zou toekomen. Top alles in orde.een tevreden klant erbij

Vlotte communicatie via email. Site is overzichtelijk en snelle plaatsing

wendy van van leeuwen

Prachtig behang, snel in huis en ook aanbod van mijn etc

Heel slechte ervaring. Levering niet op tijd en zeer onvriendelijk aan de telefoon.