G Osinga

Super, snelle levering (ondanks feestdagen) Prettige en snelle reactie op de mail.

Snelle service.

Bestelgemak.

Grotere afbeelding van het product in de ruimte waar het geplaatst zal worden, zoals bij WALLPAPERDIRECT.

ronny

Zeer uitgebreide web site,veel keuze .Behang papier was van goede kwaliteit waardoor alles prima verliep bij
het verwerken van het behang.

voor mij niets gevonden

Boom

Goede ervaring. Snelle levering

annldc

Uitstekend!

het kleurverschil tussen de foto op de website en de reƫle kleur is bijna nihil

De lichtere tinten zijn weinig zichtbaar op de site, mss een andere achtergrond gebruiken

van laer

Vreselijk

als men maar verkoopt niet rest heeft geen belang

Geef info wanneer het over 'maatwerk' gaat

Ik kreeg 5 euro per rol korting bij de eindafrekening. Daar mee was dit bedrijf goedkoper dan de anderen

Er werd behangpapier gratis bij geleverd

Nee. Ik ben heel tevreden

Goede samenwerking

Snelle en goede levering

Positief

perfecte verpakking

fotobehang zit in koker =ok Maar de papierproppen die in begin en einde van de koker zitten om het product weinig of niet te laten verschuiven waren een beetje in het binnenste van het opgerolde... fotobehang zit in koker =ok Maar de papierproppen die in begin en einde van de koker zitten om het product weinig of niet te laten verschuiven waren een beetje in het binnenste van het opgerolde behang geraakt . Bijgevolg was het behangpapier aan beide zijden licht gekreukt. Onze behanger/schilder heeft dit alsnog kunnen oplossen zonder dat het opvalt. Graag de nodige aandacht eraan of andere en betere oplossingen.