Otti Blok

Gewoon prima: spullen gekregen die ik heb besteld en staat nog fantastisch op mijn muur ook! ;-)

remon

Helaas is dit ook weer een webshop die aangeeft het op voorraad te hebben en zodra je hebt besteld en betaald komt er een mail.
Helaas niet op voorraad. gaan het voor u bestellen en komt een...
Helaas niet op voorraad. gaan het voor u bestellen en komt een weekje later.

Heel erg jammer

Van Gend

Veel keuze door het grote assortiment. Webshop werkt wel goed met favorieten, waardoor het makkelijk is om je favoriete eruit te pikken. Verder snelle levering in goed verpakte verpakking.

Ruim aanbod, goed verpakt en snelle en goede service.

Geen. Enige jammeren is dat patroonbehang altijd iets verspringt.

Allemaal leuk behang

Geen verbeterpunten prima zo

Uitstekend!snel geleverd!

snel geleverd!

Ik vind de bezorgkosten wel hoog onder de 25 euro!ik heb een rol extra besteld zo dat ik geen bezorgkosten had.

snel

Ron van Gimst

Behang besteld en snel geleverd

Levertijd

Nvt

Deronge Willem

Gevonden wat ik zocht

Gemakkelijk te kleven,

Juiste afmetingen opgeven, voorbeeld van model mag groter. Wij hebben de boom met fotokaders volgens de opgegeven afbeelding opgekleeft en komen 5 bladeren van de boom te kort. Materiaal om het te... Juiste afmetingen opgeven, voorbeeld van model mag groter. Wij hebben de boom met fotokaders volgens de opgegeven afbeelding opgekleeft en komen 5 bladeren van de boom te kort. Materiaal om het te kleven bij opsommen (palletje om blaasjes weg te werken). Opgeven of het in posterformaat is of dat we nog moeten uitknippen.

Alles is overzichtelijk op de website en als je besteld heb dan een zeer vlotte levering wat ook tevens goed verpakt is met ook nog gratis en doosje lijm.

dat staat hier boven al vermeld

nee alles was naar tevredenheid

Anne

Door een kennis werd ik op de behangwebshop gewezen. Daar ben ik erg blij mee, keurige levering van uitstekend behang!