Kees kool

Top eerste kennismaking

Prima begeleiding van het bestelproces.

Jolien Ugille

Ik moest nadien nog een extra rol bestellen, maar had niets meer van productnaam of referentienummer. Het enige wat ik had was een foto van het behang. Deze lieve mensen vonden direct terug welk... Ik moest nadien nog een extra rol bestellen, maar had niets meer van productnaam of referentienummer. Het enige wat ik had was een foto van het behang. Deze lieve mensen vonden direct terug welk behang ik nodig had, een gemeende dankjewel!

Heel hulpvaardig!

Geen opmerkingen

Marion

Erg goed. Na een kleurverschil bij de rollen, meteen actie om het juiste verfbad op tijd aan te leveren.

Zeer vriendelijk bij tel contact
duidelijk bij zoeken op internet

Verzenders fabricatienummers voor verzending laten controleren

Cinneke

Heel tevreden over de zelfklevende behangrand. Snel geleverd.

Lianne B

Snelle reactie op vragen, goede snelle levering en mooi behang.

Snelle reactie op vragen via de mail.

Het behang dat ik besteld heb, was flow in the Dirk. Dit stond niet bij de product informatie. Dit zou toegevoegd kunnen worden.

Jeroen

Goeie site, veel keus en snelle levering.

Veel verschillende merken en snelle levering. In de winkel kan je erg veel behang bekijken.

Hubert

Als men iets in stock heeft mag men wel het aantal rollen vernoemen van één bad.
Ik had het papier bij iemand anders besteld (waar het 10 € goedkoper was per rol) en heb dit opgezegd omdat ik het bij jullie zogezegd op max 3 dagen ging hebben en heb het uiteindelijk nog later gekregen dan bij de vorige winkel, waar ze zo eerlijk waren om de juiste datum te zeggen.

Joanna

Zo goed