goedkoop

kortingen bij meerdere bestellingen

Goed.

Foto's komen goed overeen met de werkelijkheid.
Je kan zelf de bezorgdatum kiezen.

Prima ervaring, de producten snel en netjes geleverd.

Duidelijke beschrijving, vlotte levering

Suzanne Dekeyzer

Ben heel tevreden met mijn aankoop.

Goede communicatie.

Aysegul

De bang is super goed, alleen hij is veel veel donkerder dan de foto die op het site stond. Hij is op de site veel lichter dan in het echt. Dat is wel heel jammer.

Betere foto’s plaatsten van de behangen.

E Holtrop

Prima behang en snelle levering.

Snelle levering.

Het behangpapier is erg mooi en werd snel geleverd.
Het behangpapier is erg mooi en werd snel geleverd.
Ik moest de te behangen oppervlakte opgeven, dat heb ik gedaan en men berekende 2 rollen, ik heb het echter makkelijk kunnen behangen met 1 rol. Ik wou graag 1 rol terugsturen want dat is eigenlijk een fout van jullie, echter moet ik zelf de portkosten betalen van 17 euro, dat is evenveel als mijn rol behang, dus hou ik hem bij, maar daar ben ik eigenlijk niet blij mee.

Annemieke Van Hove

De verschrikkelijk slechtste service die ik ooit al gehad heb, om iets online te bestellen. Geen bevestiging, alleen maar betalen. Als je ze belt zeggen ze dat het onderweg is en op een mail krijg... De verschrikkelijk slechtste service die ik ooit al gehad heb, om iets online te bestellen. Geen bevestiging, alleen maar betalen. Als je ze belt zeggen ze dat het onderweg is en op een mail krijg je geen antwoord. Maar ik, wacht nog steeds op mijn bestelling. Echt niet tevreden

nee heeft geen sterke punten

ja de service aub