Antoni

All was perfect. Only need to translate to english via google due to no option to select english.

A lot of wall papers

English page

Snelle reactie en levering

Er was iets mis met mijn rol. Ik heb hiervoor een nieuwe gekregen, maar liep daardoor wel vertraging op. Misschien leuk als daar een attentie tegenover zou staan, of in ieder geval erkenning dat het... Er was iets mis met mijn rol. Ik heb hiervoor een nieuwe gekregen, maar liep daardoor wel vertraging op. Misschien leuk als daar een attentie tegenover zou staan, of in ieder geval erkenning dat het vervelend is.

Tineke

Tot nu toe heb ik alleen maar positieve berichten over de kwaliteit van de behangsoorten en de vlotte levering. Kan verder nog niet oordelen, omdat ik zit te wachten op vaklieden die mijn huisje... Tot nu toe heb ik alleen maar positieve berichten over de kwaliteit van de behangsoorten en de vlotte levering. Kan verder nog niet oordelen, omdat ik zit te wachten op vaklieden die mijn huisje komen renoveren. Dan kunnen de wanden pas bekleed worden met behang en de artikelen pas verwerkt worden.

Zie feedback bovenaan.

Idem

Li

Prima weergave van het produkt

De vos n

Goeie service en snelle levering

Snelle levering en goed verpakt

Nee

Rian Potters

Ik bestel hier al jaren mijn behang. Goede kwaliteit behang, scherp geprijsd, ontzettend makkelijke website.

Scherp geprijsd

Kleuren van het behang beter beschrijven

Heidi

Zeer correct in leveringstermijn en in verzending

de prijs

Jasmina bakić

Heel slecht! De bestelling was nooit geleverd. Als ik bel ze zeggen alleen dat alles ok is.

Anna

Ben zeer tevreden. Prettige communicatie en een goede kwaliteit. Een aanrader.

Ik was ongeduldig vergeten dat er een weekend tussen de bestelling zat.Pakket besteld op 17 Aug. en bezorgd op 23 Aug.
Had vanochtend mail gestuurd met de vraag wanneer de levering zal...
Had vanochtend mail gestuurd met de vraag wanneer de levering zal zijn.Mijn fout dus.Al met al dus snelle levering.

behang ziet er goed uit