Richard

Prima, snel geleverd met gratis spullen om alles netjes te behangen. Top

Gratis spullen om alles te behangen

Quincy

Zeer goede ervaring. Ik had een staal ontvangen en wilde dit behang bestellen maar vond het nummer niet terug. Na contact via e-mail kon men mij onmiddellijk zeggen welke staal men mij had... Zeer goede ervaring. Ik had een staal ontvangen en wilde dit behang bestellen maar vond het nummer niet terug. Na contact via e-mail kon men mij onmiddellijk zeggen welke staal men mij had toegestuurd.

De tool om de hoeveelheid behang te berekenen is erg handig.

Enkel de tip dat het jammer is dat post.nl de bezorger is. De reden: ons pakje werd ongevraagd bij "de buren" afgeleverd. Er werd geen bericht in de brievenbus nagelaten waardoor ik onze 5 buren... Enkel de tip dat het jammer is dat post.nl de bezorger is. De reden: ons pakje werd ongevraagd bij "de buren" afgeleverd. Er werd geen bericht in de brievenbus nagelaten waardoor ik onze 5 buren ben afgegaan om mijn pakje terug te vinden (gelukkig hebben we goede buren :-) ).

Scholten

Zeer goed. Aanvankelijk verkeerde behang geleverd, echter dit is zeer pro actief en correct opgepakt en geregeld.

Communicatie met de klant

Cecile Peters

Mijn ervaring met het bedrijf is erg goed, maar het behang wat ik gekocht heb was een echte miskoop. Het behang scheurde meteen na het insmeren met de lijm 2 banen insmeren en dan plakken was al te... Mijn ervaring met het bedrijf is erg goed, maar het behang wat ik gekocht heb was een echte miskoop. Het behang scheurde meteen na het insmeren met de lijm 2 banen insmeren en dan plakken was al te veel. Terwijl ik al vele muurtjes heb behangen. Jammer want de lol was er gauw vanaf

Nee niet echt

Nee Het bedrijf is goed, het product was slecht

Duidelijke info op de site, snelle levering

?

Kathleen

Zeer uitgebreid assortiment, zeker voor elk wat wils. Natuurlijk houdt dit ook in dat je wat meer tijd nodig hebt om alle soorten eens te bekijken. Dus doe dit op een moment dat er niets dringt.

Het assortiment, de berekening die voor jou gemaakt wordt als je er zelf niet aan uit zou geraken, het gemak van bestellen, ...

john

Prima Website snelle afhandeling

Prijs + extra behangset

Prima!

Nele

Superhandige site, snelle verwerking en levering. Helemaal top!!!

Prijs/kwaliteit is top