Duidelijke site met veel variatie

scherp/goedkoop geprijsd

Goede ervaring. Veel keuze op internet.

Leuke prints voor kinderkamers en niet duur.

Beloofd werd dat de bestelling vm zou worden afgeleverd. Dit werd nm. Hier moest ik dus langer voor thuis blijven

Veel keuze, goede prijzen, snelle levering!

Op de website staat ' op voorraad' dan ga ik er vanuit dat dit in het magazijn ligt. Als je dan vervolgens belt en er wordt medegedeeld dat het niet op voorraad is bij de leverancier en die dat... Op de website staat ' op voorraad' dan ga ik er vanuit dat dit in het magazijn ligt. Als je dan vervolgens belt en er wordt medegedeeld dat het niet op voorraad is bij de leverancier en die dat niet hebben gemeld vind ik dit zeer bijzonder

Als het niet daadwerkelijk op voorraad ligt dit ook niet als zodanig aangeven

Anna Osada

Zeer slecht zeer lang op mijn bestelling moeten wachten, ik heb verschillende keren er over contact moeten opnemen, ze schuiven de fout op de bezorg dienst terwijl ze mijn bestelling zelf niet... Zeer slecht zeer lang op mijn bestelling moeten wachten, ik heb verschillende keren er over contact moeten opnemen, ze schuiven de fout op de bezorg dienst terwijl ze mijn bestelling zelf niet verzonden hebben. Dit was de eerste en zeker de laatste keer dat ik iets heb besteld

Zeer veel

Natasja

Had het snel in huis, ideaal gelijk de goede lijm bij bestellen en een gratis pakketje met borstels en schaar enz.

—

Tamara B

Snelle levering en goedkoop behang

Kreeg er een gratis behangset bij

Prima prijs kwaliteit

snelle levering

Genoeg keuze, prima op tijd geleverd.

Goede ervaring. Deskundig advies. Snelle levering. Klantvriendelijk.

Zie ervarin.

Nee.