Ronald

Over het algemeen tevreden met het bestellingsproces en de opvolging van dr bestelling. Alleen erg jammer dat de voorraad niet realtime is. Behang was niet op voorraad waardoor mijn project 2 weken... Over het algemeen tevreden met het bestellingsproces en de opvolging van dr bestelling. Alleen erg jammer dat de voorraad niet realtime is. Behang was niet op voorraad waardoor mijn project 2 weken vertraging heeft opgelopen. Als ik het vooraf geweten had zou ik de bestelling nooit geplaatst hebben. Derhalve uiteindelijk ontevreden.

Updates na bestelling waren goed.

Levertijd op website zouden realtime moeten zijn

HERZIENING van mijn vorige ervaring , men zegt altijd , als er iets verkeerds loopt dan loopt alles verkeerd , helaas...
MAAR....... na nog een mailtje te sturen kreeg ik dadelijk een...
MAAR....... na nog een mailtje te sturen kreeg ik dadelijk een antwoordje terug dat ik alles kan/mag terugsturen en alles wordt terugbetaald , wel hierbij moet ik zeggen dat dit dan wel toppie is

ja hoor dat wel, de mevrouw van de after-sales of customer service kon aan dit alles niets verhelpen maar is wel steeds vriendelijk en gedienstig en zorgt voor een oplossing

mmmm ja dan toch nog wel hé , updating van de website met correcte gegevens zodat jullie customer service zich niet in alle bochten moet wringen om een klant tevreden te stellen , nogmaals ,... mmmm ja dan toch nog wel hé , updating van de website met correcte gegevens zodat jullie customer service zich niet in alle bochten moet wringen om een klant tevreden te stellen , nogmaals , dank je wel Liane je bent toppie !

Living-Art

Erg tevreden met alles...

Bestellen online gaat makkelijk en de service is oké en de levering mooi op tijd.

Prima en snelle service, behang mooie kwaliteit en de kleuren op de afbeeldingen kloppen met de werkelijkheid, dus zeer tevreden 👍

Snelle service

Nee

Russell

Super. Uitgezocht, bestelt en volgende dag ontvangen.

Simpel bestl systeem. Snell

Monster fotos’s moet groter zijn.

Snelle levering.

Prima service! Snel bezorgd en korting op het behang.

Helder aankoop en betalingsproces.

Nee prima zo.

Chris helms

Snelle verzorgde verzending.
Inhoud prettig material voor de gebruiker. Evenals behang advies.

Zoals beschreven

Twee rollen vliesbehang. Plakte perfect! Snelle bezorging. Materiaal om te plakken was bujgeleverd. Super handig.

Snelle levering, goed verpakt

Ruim aanbod

Tijdje gezocht naar calculator maar volgens mij kon dat pas nadat je aantal ging invullen. Misschien dat duidelijker aangeven want ik wilde van tevoren berekenen hoeveel ik moest bestellen. Kan ook... Tijdje gezocht naar calculator maar volgens mij kon dat pas nadat je aantal ging invullen. Misschien dat duidelijker aangeven want ik wilde van tevoren berekenen hoeveel ik moest bestellen. Kan ook zijn dat dit wel kon maar dat ik niet goed heb begrepen