Snelle levering en netjes verpakt!

Mooi bn behang besteld

Levering kon iets sneller

Naomi

Reeds tweemaal besteld op deze webshop. Altijd al een goede ervaring gehad. Producten worden correct geleverd.
Handige webshop, goede prijs/kwaliteit, rekentool dat rekent hoeveel rollen je nodig hebt klopt!

goede prijs/kwaliteit
rekentool die uitrekent hoeveel rollen je nodig hebt

Marleen

Alles perfect verlopen

Sorry , maar voor mij was behangwebshopNL echt geen goede ervaring, had alleen boarders besteld, wel..... heb 3 maal moeten veranderen want ze waren niet meer in stock , heb tenslotte er één... Sorry , maar voor mij was behangwebshopNL echt geen goede ervaring, had alleen boarders besteld, wel..... heb 3 maal moeten veranderen want ze waren niet meer in stock , heb tenslotte er één genomen dat niet echt mijn goesting was , maar tja had al betaald , op de website stond de breedte van de boarder ook nog verkeerd op, stond aangegeven als mm en het moest in feite cm zijn , dus veel te brede boarders gekregen (liggen nu in mijn schuif) en dus na over en weer gemaild kreeg ik dan mijn pakje aan , en ze hadden de lijm vergeten !!!! hiervoor dan terug gemailed gingen ze direkt opsturen hoor , ben nog aan het wachten sinds 17 mei , voor mij was het nu wel genoeg geweest , heb opnieuw ergens anders boarders besteld (aan de helft van de prijs !!!!) en zelfklevende was binnen 2 dagen aangekomen en hangt hier nu al tegen de muur

nope, sorry

website aanpassen aub , met wat nog in stock is en wat niet , + de juiste breedtes aangeven van de boarders !!

Via de website retrobehang besteld. Helemaal top. Goede kwaliteit. Mooie kleuren. Gratis gereedschap erbij geleverd en instructieboekje. Ik was.blij verrast.

Snelle levering en goede kwaliteit behang.

Weet ik zo niet

The Right Company

Behangwebshop heeft een heel heel heel erg groot aanbod behangpapier, in alle soorten en vormen. We kochten zowel fotobehang als vliesbehang en alles werd snel en vlot geleverd; Wat me vooral opviel... Behangwebshop heeft een heel heel heel erg groot aanbod behangpapier, in alle soorten en vormen. We kochten zowel fotobehang als vliesbehang en alles werd snel en vlot geleverd; Wat me vooral opviel was de kennis van zaken, ook telefonisch. De medewerkster wist echt wel waarover ze sprak. Dat mis ik meestal bij internet-shops...

Kwaliteit = top
Fijn gratis kadootje (behangersset) bij elke bestelling = handig

Een uitgebreidere omschrijving van (sommige) producten op de site zou handig zijn, maar dit wordt opgevangen door een zeer goede after-sales/telefonische expertise.

Duurde even voor we de bestelling kregen. Gebeld erover en keurig behandeld. Keurig en zorg uldige levering van het product.

Heel veel keus en wat je ziet is wat je koopt. Wijkt niet af.

Zoekfunctie kan verbeterd worden.

Hild Lathouwers

Het behangpapier dat ik bestelde was niet in voorraad. Mijn bestelling ging gewoon door en ik betaalde ook bij de bestelling,. De levering gebeurde 2 weken later.

Verzorgde verzending

Op de website vermelden indien een product niet voorradig is en wat de verwachte leveringstermijn is.

Donald Roberfroid

Zeer overzichtelijke website met een grote keuze aan behang in alle mogelijke stijlen.
Webshop werkt prima, zowel voor plaatsen van de bestelling als de betaling ervan.
Snelle levering,...
Snelle levering, netjes volgens afspraak