Duidelijke site, snelle goede levering incl materiaal om meteen aan de slag te kunnen!!!

Duidelijke site

Jennifer

Ik had doorbehandelen besteld, deze werd helaas niet bezorgd. Wel een ander behang met een ander printje. De mevrouw van de behangwebshop vond het erg. Omdat ik met oplevering te maken had, kreeg ik... Ik had doorbehandelen besteld, deze werd helaas niet bezorgd. Wel een ander behang met een ander printje. De mevrouw van de behangwebshop vond het erg. Omdat ik met oplevering te maken had, kreeg ik het geld na een week weer gecrediteerd . Waarschijnlijk gewoon pech gehad. Na de goede afhandeling van het geld, zou ik wel weer bestellen op de website. Ik heb er nog steeds vertrouwen in

Duidelijke website

J

Maken reclame met gratis retouren van overgebleven behangrollen. In de praktijk blijkt dat de 14 dagen retourgarantie te zijn. Koekje van eigen deeg dus. En misleidend.

virginie

Snelle service

Nee

Nee

Mooi behang, snelle levering, goede service

ruim assortiment, snelle levering

John Blom

Top bedrijf

Ik heb er een achterbord voor mijn bed mee behangen... Staat super leuk! Behang super snel binnen gekregen. Ik heb een rol besteld en kreeg er toch nog een behang zetje gratis bij!
Ik heb er een achterbord voor mijn bed mee behangen... Staat super leuk!
Behang is van mooie en goede kwaliteit.

Makkelijk te bestellen en super snelle levering!

Elvira

Prima webshop! Eén keertje nu iets besteld, maar zou zeker opnieuw kopen. Prachtige kwaliteit van papier (Eijfinger), snelle levering (1 dag later dan afgesproken wel, maar ok), vlot mailcontact, en... Prima webshop! Eén keertje nu iets besteld, maar zou zeker opnieuw kopen. Prachtige kwaliteit van papier (Eijfinger), snelle levering (1 dag later dan afgesproken wel, maar ok), vlot mailcontact, en de prijs was hetzelfde als in de gewone winkel maar vanwege een (tijdelijke?) korting van 10% toch de betere keuze; zeker omdat er niet eens verzendkosten waren.

Geen verzendkosten