Elise

Super fijn en mooi behang. Geleverd zoals vermeld stond op de site.

Goede website Snelle levering Veel keuze

De bezorging is goed en snel en de service is er super.

Snelle levering en ook mail contact verloopt zeer vlot. Producten zijn prima.

Ineke

Prima service, snelle levering, makkelijk te bestellen via internet.

Grote keuze. Altijd een behangsetje gratis bijgeleverd.

Goede ervaring, met veel keus.

Ik ben heel tevreden over de service . Mijn behang was spijtig genoeg niet in voorraad , maar heb onmiddellijk een mail gekregen daarover met de verwachte leveringsdatum . Het papier voldeed ook aan... Ik ben heel tevreden over de service . Mijn behang was spijtig genoeg niet in voorraad , maar heb onmiddellijk een mail gekregen daarover met de verwachte leveringsdatum . Het papier voldeed ook aan mijn verwachtingen . Ik zou in het vervolg zeker terug bestellen bij jullie .

Eva Vanoirbeek

Snelle levering, goede prijs/kwaliteit

snelle levering, goede prijs/kwaliteit

Michel P

Nette en snelle levering, prettige website.

Misschien meer filters bij zoekfunctie toevoegen

Het heeft heel lang geduurd vooraleer de bestelling doorging , 3 kwartier. Ik wou het ook in een afhaalpunt gaan ophalen nl in de press shop lange lozannastraat 239 in Antwerpen , België, je kon die... Het heeft heel lang geduurd vooraleer de bestelling doorging , 3 kwartier. Ik wou het ook in een afhaalpunt gaan ophalen nl in de press shop lange lozannastraat 239 in Antwerpen , België, je kon die mogelijkheid aanduiden maar blijkbaar heeft het systeem dit niet aangepakt! Dus bij de orderbevestiging daarna staat nu gewoon mijn thuisadres , dus ja, ik zal niet thuis zijn wegens uit werken , groetjes Catherine Vogt Antwerpen belgie