Ria

Snelle levering en goede kwaliteit behang!!

Geen goede service, zijn mijn dingen beloofd die ze niet na zijn gekomen

nee ik weet wel dat ik daar nooit meer iets zal bestellen

ja eerlijk zijn naar de klanten toe. Dan kom je al heel ver

Els den Outer

We hebben al heel wat behang van jullie gehad en altijd tot grote tevredenheid.
Snel in huis, veel keus.

Het is fijn om op je gemakje behang uit te zoeken, vooral omdat er zo veel keus is, doe dat maar is in een winkel met zo veel boeken .

Zo door gaan.

Hilda De Bie

Heel brede keuze van behang; vriendelijke service, snel antwoord, maar niet altijd het antwoord op de vraag; minder goeie ervaring met het 'IT-gedeelte' (ik had héél veel uren besteed aan uitkiezen... Heel brede keuze van behang; vriendelijke service, snel antwoord, maar niet altijd het antwoord op de vraag; minder goeie ervaring met het 'IT-gedeelte' (ik had héél veel uren besteed aan uitkiezen van behang voor meerdere kamers voor onze renovatie, en had die in de favorites gezet; plots had ik geen toegang meer tot mijn account; het zou uitgezocht worden, maar nadat ik na meer dan een week vroeg of het opgelost was, zei men dat de data verloren was.... ik heb mijn account terug aangemaakt, en moest dus terug beginnen aan mijn 'zoektocht' voor onze renovatie)
Levering zonder problemen.

ruime keuze; selectiemogelijkheden (op kleur, merk, etc... of combinatie ervan)

selectiemogelijkheden zouden misschien nóg handiger zijn als we onmiddellijk meerdere keuzes konden aanklikken; nu moest ik, als ik meerdere kleuren tegelijk wilde bekijken, telkens wachten tot de... selectiemogelijkheden zouden misschien nóg handiger zijn als we onmiddellijk meerdere keuzes konden aanklikken; nu moest ik, als ik meerdere kleuren tegelijk wilde bekijken, telkens wachten tot de eerst-aangeklikte kleur zijn selectie had gemaakt... Was soms wat omslachtig.
t zou ook handig zijn als er kon gezocht worden op het code-nummer van het papier (dan had ik bvb sneller mijn favorieten terug kunnen vinden na dat IT-probleem, omdat ik de nummers had opgeschreven)
Andere tip : ingeven van een leverdatum of leverperiode (ik wilde al wel bestellen, maar zou nog 2 weken op vakantie gaan... 'k heb nu moeten wachten met bestellen tot na mijn vakantie, omdat ik geen buren wil lastigvallen met pakjes aannemen tijdens afwezigheden)

Lisette

Uitstekend assortiment voor uitstekende prijzen. Het door mij gekozen behang scheelde bij de behangwebshop €37 dus de keus was gauw gemaakt. Informatie mbt de levering was prima en heel netjes: een... Uitstekend assortiment voor uitstekende prijzen. Het door mij gekozen behang scheelde bij de behangwebshop €37 dus de keus was gauw gemaakt. Informatie mbt de levering was prima en heel netjes: een behangsetje erbij!

Behang gekocht voor mijn kantoor

Duidelijke informatie, snelle levering en een prima product.

Nee

Tineke

Zeer tevreden

De behangplaksel en set

stephanie

Goede service

Hans Schuinder

Heel goed bevallen om bij jullie te bestellen. Snelle levering. Keurig.

Alles is erbij aanwezig. Goed compleet.

We hebben 1 hele rol over en nog een stuk van andere rol. Jullie hebben het berekend maar je het dus niet terugsturen?? Dat is zonde!

Snel en kwaliteitsvol

Goede website